Er denne positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
31 svar
17 synes godt om
26. september 2013

vitapigen

Er denne positiv? Den kom før de 5 min., men har hørt dårligt om Valmed teste, men det var den eneste jeg lige havde

Jeg har lidt uregelmæssig cyklus, men tror umiddelbart jeg vil være 3+2 henne hvilket også er tidligt at teste, men kunne ikke lade være
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Alberthe_iben

det kunne se ud som en svag positiv streg... men ellers tag til lægen, han kan hurtigt teste dig og det er gratis!

Anmeld

26. september 2013

Aabye

Jeg har ikke noget problem med at se en nr 2 streg..  

Anmeld

26. september 2013

BabyMiracle <3

Jeg vil også sige at nummer 2 streg er meget tydelig at se

Anmeld

26. september 2013

vitapigen

Alberthe_iben skriver:

det kunne se ud som en svag positiv streg... men ellers tag til lægen, han kan hurtigt teste dig og det er gratis!

Jeg har bare hørt mange sige at man kan teste positiv på Valmed teste selvom man ikke er gravid...

Nu prøver jeg og se om jeg ikke kan være lidt tålmodig og vente med at teste til om et par dage... mener først at skulle få min mens mellem søndag og tirsdag, så jeg tester jo tidligt

Venter lige med lægen

Anmeld

26. september 2013

serinasmor

kan godt ane en streg

Anmeld

26. september 2013

vitapigen

Andre der har erfaringer med Valmed teste og det med at teste før mens?? Både gode og dårlige...

Anmeld

26. september 2013

B&J

jeg kan godt se en tydlig streg og det var sådan en test der viste jeg var gravid

Anmeld

26. september 2013

M&J87

vitapigen skriver:

Er denne positiv? Den kom før de 5 min., men har hørt dårligt om Valmed teste, men det var den eneste jeg lige havde

Jeg har lidt uregelmæssig cyklus, men tror umiddelbart jeg vil være 3+2 henne hvilket også er tidligt at teste, men kunne ikke lade være

hvis stregen er kommet indenfor 5 min. er den der! Jeg har aldrig kunne få en falsk positiv på valmed.

Anmeld

26. september 2013

vitapigen

M&J87 skriver:

hvis stregen er kommet indenfor 5 min. er den der! Jeg har aldrig kunne få en falsk positiv på valmed.

Ja den kom inden de 5 min, men har bare hørt så dårligt om de teste... Men vil teste igen... håber det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.