Er denne positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

vitapigen

B&J skriver:

jeg kan godt se en tydlig streg og det var sådan en test der viste jeg var gravid

Også på Valmed test?? Håber det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

B&J

vitapigen skriver:

Også på Valmed test?? Håber det bedste

jep jeg købte den i netto

Anmeld

26. september 2013

Trekløver(:

vitapigen skriver:

Er denne positiv? Den kom før de 5 min., men har hørt dårligt om Valmed teste, men det var den eneste jeg lige havde

Jeg har lidt uregelmæssig cyklus, men tror umiddelbart jeg vil være 3+2 henne hvilket også er tidligt at teste, men kunne ikke lade være

Den er positiv Jeg testede positivt 3+3 med valmed. Har nu en datter på 8 uger. 

Tillykke

Anmeld

26. september 2013

vitapigen

B&J skriver:

jep jeg købte den i netto

uhh... dejligt med positiv tilbagemelding Forstår stadig ikke at jeg er gravid, og tør ikke håbe for meget før jeg er ovre den dag jeg skulle have haft mens... Men har jo hørt så mange der tester før mens dagen og så ender det en bio alle de bekymringer

Anmeld

26. september 2013

vitapigen

M_V skriver:

Den er positiv Jeg testede positivt 3+3 med valmed. Har nu en datter på 8 uger. 

Tillykke

åh... hvor dejligt at høre.... Med mit første barn, testede jeg ikke før jeg var over den dag jeg skulle have haft mens, men der troede jeg heller ikke det ville kunne lade sig gøre at teste før tid

Men tak for dejligt svar... Håber det bedste

Anmeld

26. september 2013

Masig

vitapigen skriver:

Andre der har erfaringer med Valmed teste og det med at teste før mens?? Både gode og dårlige...

Jeg testede med valmed fire dage før mens og den så ud som den på billedet, og jeg har da en dejlig krudtugle af en søn nu 

Anmeld

26. september 2013

B&J

vitapigen skriver:

uhh... dejligt med positiv tilbagemelding Forstår stadig ikke at jeg er gravid, og tør ikke håbe for meget før jeg er ovre den dag jeg skulle have haft mens... Men har jo hørt så mange der tester før mens dagen og så ender det en bio alle de bekymringer

jeg ved det alle de bekymringer ja de er der bare altid desværre men det er jo en del af os fordi vi ønsker bare det her

Anmeld

26. september 2013

vitapigen

Masig skriver:

Jeg testede med valmed fire dage før mens og den så ud som den på billedet, og jeg har da en dejlig krudtugle af en søn nu 

dejligt at høre.... for at den er der

Anmeld

26. september 2013

Trekløver(:

vitapigen skriver:

åh... hvor dejligt at høre.... Med mit første barn, testede jeg ikke før jeg var over den dag jeg skulle have haft mens, men der troede jeg heller ikke det ville kunne lade sig gøre at teste før tid

Men tak for dejligt svar... Håber det bedste

Din test er i hvert tilfælde mindst lige så tydelig som min var  det kan jo også være forskelligt fra graviditet til graviditet hvornår man kan teste positivt 

Anmeld

26. september 2013

vitapigen

M_V skriver:

Din test er i hvert tilfælde mindst lige så tydelig som min var  det kan jo også være forskelligt fra graviditet til graviditet hvornår man kan teste positivt 

Jubii

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.