Dagplejemor? hvordan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

M&J87

justagirl skriver:

altså jeg fik 14000 udbetalt sidste månede og har 6000 tilbage - men får flere udgifter når jeg skal hjælpe med vand og varme regningen og har også bil men vi deles om alt og mad bruger jeg under 2000 på om måneden har ikke de videste udgifter men gider ikke og skal gå og vende hver en krone på su med baby og alt det.,

Hvad vil du få udbetalt, du siger at du er arbejdsløs. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Lykke:)

justagirl skriver:

altså jeg fik 14000 udbetalt sidste månede og har 6000 tilbage - men får flere udgifter når jeg skal hjælpe med vand og varme regningen og har også bil men vi deles om alt og mad bruger jeg under 2000 på om måneden har ikke de videste udgifter men gider ikke og skal gå og vende hver en krone på su med baby og alt det.,

Vi er begge to på SU, og min kæreste har et studiejob, så vi har 12000 udbetalt om måneden.
Tror i skal regne med, at det bliver ret stramt med en baby, men det kan lade sig gøre på SU

Anmeld

26. september 2013

justagirl

Lykke:) skriver:

Vi er begge to på SU, og min kæreste har et studiejob, så vi har 12000 udbetalt om måneden.
Tror i skal regne med, at det bliver ret stramt med en baby, men det kan lade sig gøre på SU

kæresten er operatør på novo så får lækkert løn og det er hans hus men det er kun 1000 kr mere om måneden end vores lejlighed men har ikke beslutning taget endnu! har jeg min barsel til:i

Anmeld

26. september 2013

justagirl

M&J87 skriver:

Hvad vil du få udbetalt, du siger at du er arbejdsløs. ?

jeg får omrking 10-11 tusinde om måneden på dagpenge

Anmeld

26. september 2013

justagirl

justagirl skriver:

jeg får omrking 10-11 tusinde om måneden på dagpenge u

udbetlat

Anmeld

26. september 2013

Lykke:)

justagirl skriver:

kæresten er operatør på novo så får lækkert løn og det er hans hus men det er kun 1000 kr mere om måneden end vores lejlighed men har ikke beslutning taget endnu! har jeg min barsel til:i

Tænker bare, hvis du gerne vil være pædagog, så burde det være muligt

Anmeld

26. september 2013

MorTil4<3

justagirl skriver:

Hvordan kan man blive dagpleje mor? skal man have en speciel uddannelse for det eller hvordan ???

er gået død i mit eget fag, og ville gerne prøve noget nyt.. så sad manden og jeg og snakkede om at jeg ville egne mig rigtig godt som dagpleje mor? :i ?

men hvordan bliver man deT?

nu ved jeg ik hvilken kommune du kommer fra, men min kommune kræver du er 25 og har en til flere børn selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.