Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
justagirl skriver: problemet er bare, jeg ikke kan huske om PAU er med elev eller su.. su uddannelser kan jeg ikke tage.. så kan vi ikke få tingene til at fungere
problemet er bare, jeg ikke kan huske om PAU er med elev eller su.. su uddannelser kan jeg ikke tage.. så kan vi ikke få tingene til at fungere
Men tanken har strejfet mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
justagirl skriver: så må jeg vente til jeg bliver ''gammel'' - hmmhvad søren kan man så finde på! ..
så må jeg vente til jeg bliver ''gammel'' - hmmhvad søren kan man så finde på! ..
Nu ved jeg ikke hvilken baggrund du er.. Men tag i en praktik evt i en vuggestue.. eller ring til en dagpleje og hør om du ikke må prøve at følge hendes dag i en uge eller sådan noget.. Man kan hurtigt mærke om det er noget man vil.. Så kan du læse til pædagog f.eks.. Få en masse erfaring inde for faget... Jeg skal selv til at læse til pædagog.. Jeg vil rigtig gerne arbejde i en børnehave hvor der er fuld fart over feltet.. Og så måske når mine egne unger er blevet ældre og selv kan tage til f.eks læge, tandlæge og selv kan tage frem og tilbage kunne jeg got finde på at starte en dagpleje op.. I vores område er der brug for dagplejere.. I sær private.. Og det vil jeg rigtig gerne.. Men vi snakker jo også i hvert fald 13 år ude i fremtiden.. Det er MEGET erfaring jeg kan nå at få mig i den tid
Line - med 2 boblinger skriver: Men noget helt andet er.. Nu kan jeg se du kun er 18.. Tror ikke du bliver ansat ved kommunen som dagplejer når du ikke har flere år på bagen.. Og tror det er de færreste der ville vælge dig som dagplejer i det private regi når du ikke er ældre.. Jeg ville i hvert fald ikke.. - no offense..
Men noget helt andet er.. Nu kan jeg se du kun er 18.. Tror ikke du bliver ansat ved kommunen som dagplejer når du ikke har flere år på bagen.. Og tror det er de færreste der ville vælge dig som dagplejer i det private regi når du ikke er ældre.. Jeg ville i hvert fald ikke.. - no offense..
Bihsberg skriver: Det kommer meget an på hvordan man er som person. Jeg blev godkendt af kommunen som privat dagplejer da jeg var 17 år med eneste krav at jeg først måtte starte når jeg fyldte 18. Jeg har haft fuldt hus lige siden, og endda haft børn på venteliste... Nu er jeg så lige startet på barsel efter 7 år som dagplejer! Så det kan altså lade sig gøre hvis man har personligheden til det
Det kommer meget an på hvordan man er som person. Jeg blev godkendt af kommunen som privat dagplejer da jeg var 17 år med eneste krav at jeg først måtte starte når jeg fyldte 18. Jeg har haft fuldt hus lige siden, og endda haft børn på venteliste... Nu er jeg så lige startet på barsel efter 7 år som dagplejer! Så det kan altså lade sig gøre hvis man har personligheden til det
Der kan man bare se.. Jeg ville nu stadig vælge en så ung dagplejer fra fordi der ikke er nok erfaring.. Hverken livs erfaring eller erfaring med børn.. Men fedt for dig at du har venteliste.. Det må da også være en kæmpe sejr..
serinasmor skriver: Den er blandet tror jeg ... dvs dels elev dels su men kan man ikke leve på su (med lån og evt forsørgerlån) når der også er en anden indkomst .. så har i godt nok sat jer stramt i det allerede nu som så ung ...
Den er blandet tror jeg ... dvs dels elev dels su men kan man ikke leve på su (med lån og evt forsørgerlån) når der også er en anden indkomst .. så har i godt nok sat jer stramt i det allerede nu som så ung ...
Dobbelt
Pædagog uddannelsen
altså jeg fik 14000 udbetalt sidste månede og har 6000 tilbage - men får flere udgifter når jeg skal hjælpe med vand og varme regningen og har også bil men vi deles om alt og mad bruger jeg under 2000 på om måneden har ikke de videste udgifter men gider ikke og skal gå og vende hver en krone på su med baby og alt det.,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128