Spørgsmål - siger jeres poder godmorgen / tak for idag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

ano14316

bøllen skriver:

Havde igår besøg af en fys, snakken gik. På et tidspunkt falder snakken på det med at børn siger godmorgen - tak for idag i institutionen.

jeg syntes børnene skal lærer dette , men har måtte sande min søn ikke kan rumme : tak for idag . Så har aftalt med pædagogerne at jeg siger det.

nå men fys sagde så at hun sjældent oplevede dette når hun var rundt i børnehaver mm. Og om hvorfor de skulle det 

så tænker jeg , HVAD gør jeres børn ?

HVAD er jeres holdning til dette ?

Vi siger hej når vi kommer og hej hej når vi går...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

her siger vi - og vores søn godmorgen, når han kommer i SFO om morgenen og han siger altid tak for i dag, når vi henter ham - og det samme gør vi! Jeg synes det er almindelig høflighed - noget helt naturligt, som børnene skal lære

Anmeld

25. september 2013

modesty

Havde igår besøg af en fys, snakken gik. På et tidspunkt falder snakken på det med at børn siger godmorgen - tak for idag i institutionen.

jeg syntes børnene skal lærer dette , men har måtte sande min søn ikke kan rumme : tak for idag . Så har aftalt med pædagogerne at jeg siger det.

nå men fys sagde så at hun sjældent oplevede dette når hun var rundt i børnehaver mm. Og om hvorfor de skulle det 

så tænker jeg , HVAD gør jeres børn ?

HVAD er jeres holdning til dette ?

Min holdning er at jeg ikke går op i høflighedsfraser. Bare der bliver hilst med et hej og et hej hej er det fint for mig. Det er tanken der tæller, ikke hvordan den bliver leveret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.