Spørgsmål - siger jeres poder godmorgen / tak for idag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.061 visninger
22 svar
37 synes godt om
25. september 2013

bøllen

Havde igår besøg af en fys, snakken gik. På et tidspunkt falder snakken på det med at børn siger godmorgen - tak for idag i institutionen.

jeg syntes børnene skal lærer dette , men har måtte sande min søn ikke kan rumme : tak for idag . Så har aftalt med pædagogerne at jeg siger det.

nå men fys sagde så at hun sjældent oplevede dette når hun var rundt i børnehaver mm. Og om hvorfor de skulle det 

så tænker jeg , HVAD gør jeres børn ?

HVAD er jeres holdning til dette ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

serinasmor

bøllen skriver:

Havde igår besøg af en fys, snakken gik. På et tidspunkt falder snakken på det med at børn siger godmorgen - tak for idag i institutionen.

jeg syntes børnene skal lærer dette , men har måtte sande min søn ikke kan rumme : tak for idag . Så har aftalt med pædagogerne at jeg siger det.

nå men fys sagde så at hun sjældent oplevede dette når hun var rundt i børnehaver mm. Og om hvorfor de skulle det 

Vil egentlig helst at Serina siger godmorgen ... Men nogle dage er hun for træt eller har for travlt (så er det kun mig der gør det)
Hun siger altid farvel/vi ses i morgen/god weekend -det svinger præcist hvad hun siger men alle ovenstående er godtagede i min verden

Anmeld

25. september 2013

@BRUGER

bøllen skriver:

Emma siger altid Hej når vi kommer og Hej-Hej når vi skal gå igen :-) .... Hun går så godt nok ikke i børnehave, men i dagpleje, og der har de ikke den politik. Men stolt er man jo alligevel :-D 

Anmeld

25. september 2013

DianaRJS

bøllen skriver:

her siger begge mine "tak for i dag" når de bliver hentet, dog halterden dermed godmorgen, men så plejer jeg at sige det istedet for, har 2 der ikke helt er morgen børn, og den ældste skal helst gerne have hmm omrking 3-4-5-6 timer at vågne i  

Anmeld

25. september 2013

Mumto3

Vi har tre børn og har brugt 3 forskellige børnehaver. I de to første skulle man give hånd og sige godmorgen og farvel. Da min datter så startede i en ny børnehave og hun gik hen for at sige farvel gloede pædagogen dumt på hende og sagde, at det behøvede hun ikke. 

Anmeld

25. september 2013

MyLove E

Elias siger for meste Godmorgen, eller kommer med hans ih-hvor-det-dejligt-jeg-kom-her-hen-igen skrig.. Nogle morger er han slet ikke til at styrer for han er så glad for at komme der

Han SKAL sige farvel, nogen gange bliver det bare et hej hej og vinke, som også er fint nok. Men andre gange er det knus og kys Til weekend synes jeg han skal give hende et knus

Anmeld

25. september 2013

Dorthe1986

Nu er min søn godt nok dagplejebarn (2 år og 5 måneder) men han siger godmorgen og vi ses hver dag :-)

Anmeld

25. september 2013

(august)

Her siger vi alle godmorgen og farvel/tak for i dag eller hej hej. Kunne aldrig finde på at de skulle give hånd eller et kram hvis ikke det kommer fra dem selv. Det kommer nok også fra os som forældre, da vi ikke går ind for at man skal kramme gud og hver mand bare fordi man har en relation. Jeg krammer jo heller ikke mine arbejdskollegaer eller giver dem hånd om morgenen. 

Anmeld

25. september 2013

2babygirls

bøllen skriver:

Madeleines dagpleje mor plejer at sige godmorgen og når vi henter så siger hun tak for i dag og gir enten hånd eller kram... Madeleine falder nogle gange op og ned på det og andre gange er goder hun godt. Hun blir 3 om lidt

Anmeld

25. september 2013

Aabye

Min dreng på 2.5 siger ALTID godmorgen, farvel og tak for i dag, vi ses i morgen, god weekend osv. 

Jeg synes det er høfligt at sige både godmorgen og farvel/tak for i dag osv.. Så her har det været vigtigt for os at lære ham det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.