Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
2721 skriver: Det er meget li mig kan jeg høreJeg fortrækker også en temp i den retning, men det kan jeg kun fantasere om da vores lejlighed er piv utæt
Det er meget li mig kan jeg høreJeg fortrækker også en temp i den retning, men det kan jeg kun fantasere om da vores lejlighed er piv utæt
Puha, sådan et sted har jeg også boet.. Ligemeget hvor meget vi skruede op, så var der bare koldt....
Det problem har vi heldigvis ikke her, men det er en større udfordring at få overtalt manden til at skrue op for varmen, så det bliver med tykke sokker, sweater og tæpper de næste par måneder...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Masig skriver: Puha, sådan et sted har jeg også boet.. Ligemeget hvor meget vi skruede op, så var der bare koldt.... Det problem har vi heldigvis ikke her, men det er en større udfordring at få overtalt manden til at skrue op for varmen, så det bliver med tykke sokker, sweater og tæpper de næste par måneder...
2721 skriver: Det er så forfærdeligtJeg klagede hele sidste vinter men lige lidt hjalp detHar købt elradiator og skal ud og købe et tæppe mere til gulvet sådan at min søn ikke fryser når han leger.
Det er så forfærdeligtJeg klagede hele sidste vinter men lige lidt hjalp detHar købt elradiator og skal ud og købe et tæppe mere til gulvet sådan at min søn ikke fryser når han leger.
Og det kan bare hurtigt blive dyrt med el radiator....
Hvad med de der skumgulve, kunne de ikke være en god løsning? Jeg synes i hvert fald de isolerer/varmer rimelig godt når man sidder/ligger på dem...
Masig skriver: Og det kan bare hurtigt blive dyrt med el radiator.... Hvad med de der skumgulve, kunne de ikke være en god løsning? Jeg synes i hvert fald de isolerer/varmer rimelig godt når man sidder/ligger på dem...
2721 skriver: Det er da også lige til at leve med
Det er da også lige til at leve med
Månsson skriver: Det er os ganske fint. Vi har så natsænkning på så om natten falder temp en anelse.
Det er os ganske fint. Vi har så natsænkning på så om natten falder temp en anelse.
2721 skriver: Se den er den temp jeg prøver at holde, men min utætte lejlighed gider ikke samarbejde
Se den er den temp jeg prøver at holde, men min utætte lejlighed gider ikke samarbejde
2721 skriver: Meget dyrt og i forvejen betaler jeg ekstra i varme. Mere end dobbelt så meget som i aconto, men hvad pokker gør man. Min søn har i forvejen let ved at blive syg.Hmm det var måske en ide
Meget dyrt og i forvejen betaler jeg ekstra i varme. Mere end dobbelt så meget som i aconto, men hvad pokker gør man. Min søn har i forvejen let ved at blive syg.Hmm det var måske en ide
Ja det er ikke særlig fedt... Men prøv skumgulvene, jeg synes de varmer en del når man sidder på dem... selv dyrene herhjemme bruger dem flittigt
2721 skriver: Det er lige lidt for koldt til mig. Sjovt så forskellige folk er
Det er lige lidt for koldt til mig. Sjovt så forskellige folk er
Jah det er det faktisk. har også mange i min familie der syntes det er koldt. men det her ingen ting i forhold til min Far. Nu er det godt nok heller ikke så tit han er hjemme da han kører lastbil, og kun er hjemme i weekenderne. der kunne seriæst bo pingviner i hans hus. har har som regl 16-17 grader i hele huset. brrr. Så det først vi gør når vi kommer der (i hvertfald om vinteren) er at tænde for radiatorne og så få gang i brændeovnen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128