Hvilken temp har i hjemme hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

Muffinmus

Her er 20,2 i huset lige nu og her, men nede ved gulvet er der kun 18,5 så fryser om tæerne
Jeg skruer den ofte op på 22, mens manden så skruer den ned på 20 igen. Vi fryser ikke på samme tidspunkt. Forskellen er han nemt kan have t-shirt på hvis han synes det er varmt, mens jeg synes det er nitte at sidde med stor sweater på indendørs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

2721

xoxotasha skriver:

22,3 grader. På nær på badeværelset. Vores gulvvarme derude virker ikke lige pt.

Det er også den gennemsnitlige temp her hjemme pt.
Men hver morgen, temp faldet

Anmeld

25. september 2013

2721

MariaE skriver:

Her er 20,2 i huset lige nu og her, men nede ved gulvet er der kun 18,5 så fryser om tæerne
Jeg skruer den ofte op på 22, mens manden så skruer den ned på 20 igen. Vi fryser ikke på samme tidspunkt. Forskellen er han nemt kan have t-shirt på hvis han synes det er varmt, mens jeg synes det er nitte at sidde med stor sweater på indendørs

Det kan jeg godt forstå.
Jeg havde også at fryse og skulle gå og pakke mig helt vildt ind

Anmeld

25. september 2013

Dot D

2721 skriver:

det var godt nok ikke meget.
Hvordan kan i Dog holde varmen?!

Både ungerne og jeg er "varme" mennesker, så vi har generelt ikke så meget tøj på. Jeg går eksempelvis ikke med strømper, det er snart to år siden, jeg havde strømper på.

Manden i huset må bare tage lidt mere tøj på og sine hjemmefutter, hvis han fryser, hi hi...

Så sent som i går, måtte jeg liiige sige til Sophie, at hun skulle have mere tøj på - for ikke at blive syg, hun havde bare ben, en kort nederdel og en undertrøje på, og så ud og hoppe på trampolin, tsk tsk, skøre tøs, hi hi hi...

Jeg er syg lige nu, tror det er derfor, jeg gerne vil have mere tøj på hende har jo ikke selv voldsomt meget på normalt

Anmeld

25. september 2013

Michella2

Noget i stil med frysegrader.. Sådan føles det i hvert fald.. Ja jeg er også meget kuldeskær, og der er ikke gang i brændeovnen endnu 

Anmeld

25. september 2013

M&J87

19 grader siger termometeret, og det er udemærket for mig :-)

Anmeld

25. september 2013

Masig

2721 skriver:

Godmorgen i stuerene

Jeg er lidt nysgerrig omkring hvor varmt i har det hjemme hos jer?
Jeg er åbenbart meget kuldeskær og fryser nemt.
Synes der er super koldt herhjemme og er 100% overbevist om at mit termometer lyver for mig

Så hvor varmt har i det hjemme hos jer?

Knus

Kan se den siger 21,2 lige nu og JEG FRYSER!!! Har bedt manden skrue op for gulvvarmen, også netop fordi drengen jo kravler rundt på gulvet, men han mener ikke vi skal have det varmere... Jeg skal helst have 25+ for at kunne holde varmen, hvor manden helst skal have omkring de 20 grader for at have det tilpas.... 

Anmeld

25. september 2013

wamse

jeg ved ikke temperaturen her hjemme, men jeg er ret varm, så der skal en del til inden jeg fryser - jeg går stadig med bare tær i mine sandaler

Men huset vi bor i er rigtig utæt, så om vinteren er der meget koldt her, men i år tror jeg, at får købt nogle meget varme sutsko til os alle, for har da ikke råd til, at der bare bliver fyret op for varmen

Anmeld

25. september 2013

Lukas&Liam<3

2721 skriver:

Min dreng ligger også og leger dagen lang på gulvet. Og selvom vi har det ret varmt synes jeg gulvet er koldt

Det synes jeg også, han er heldigvis en varm dreng. Så synes sjældent han bliver kold, bare han har langebukser og langærmet på

Anmeld

25. september 2013

o1Mutte

2721 skriver:

Godmorgen i stuerene

Jeg er lidt nysgerrig omkring hvor varmt i har det hjemme hos jer?
Jeg er åbenbart meget kuldeskær og fryser nemt.
Synes der er super koldt herhjemme og er 100% overbevist om at mit termometer lyver for mig

Så hvor varmt har i det hjemme hos jer?

Knus

-3... Haha ej men jeg fryser
Tror her er omkring 18 grader.. For min skyld måtte her gerne være 20+... Men vores fyr er desværre ikke sat til endnu så må vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.