Hvilken temp har i hjemme hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

2721

Masig skriver:

Kan se den siger 21,2 lige nu og JEG FRYSER!!! Har bedt manden skrue op for gulvvarmen, også netop fordi drengen jo kravler rundt på gulvet, men han mener ikke vi skal have det varmere... Jeg skal helst have 25+ for at kunne holde varmen, hvor manden helst skal have omkring de 20 grader for at have det tilpas.... 

Det er meget li mig kan jeg høre
Jeg fortrækker også en temp i den retning, men det kan jeg kun fantasere om da vores lejlighed er piv utæt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

2721

wamse skriver:

jeg ved ikke temperaturen her hjemme, men jeg er ret varm, så der skal en del til inden jeg fryser - jeg går stadig med bare tær i mine sandaler

Men huset vi bor i er rigtig utæt, så om vinteren er der meget koldt her, men i år tror jeg, at får købt nogle meget varme sutsko til os alle, for har da ikke råd til, at der bare bliver fyret op for varmen

Lyder som en god ide med varme sutsko
Vores lejlighed er også piv utæt og sidste vinter var jeg ved at gå til af kulde

Anmeld

25. september 2013

2721

o1Mutte skriver:

-3... Haha ej men jeg fryser
Tror her er omkring 18 grader.. For min skyld måtte her gerne være 20+... Men vores fyr er desværre ikke sat til endnu så må vente

Kan det ikke sættes til endnu eller?
Lyder godt nok koldt

Anmeld

25. september 2013

2721

Månsson skriver:

Max 22 ellers går jeg til

Det er da også lige til at leve med

Anmeld

25. september 2013

2721

Elgaard73 skriver:

Her har vi 23 på badeværelset, 21-22 grader i køkkenalrum og stue og 17-18 grader nede i den ende af huset hvor vi sover. 

Jeg er ikke særlig kuldeskær og har f.eks bare tæer året rundt. Manden er mere kuldeskær og ville gerne have mere varme på, men så omkommer både jeg og vores søn (varmt barn).

23 grader lyder meget godt
Men ville ikke kunne sove i så koldt et rum

Anmeld

25. september 2013

2721

CroQuis skriver:

19-20-21 grader i stue og på wc hvor vi opholder os mest.. Det afhænger lidt af hvor koldt der er udenfor.  Også omkring 17 grader i soveværelse.

Jeg kunne godt tænke mig at have det 22 grader, men som mange andre, ville min mand også gå til. Vi er virkelig to modsætninger hvad det angår 

Det lyder også ret koldt
Ærgeligt i er så forskellige

Anmeld

25. september 2013

2721

Tanja. skriver:

Vi har ikke tændt jordvarmen endnu, men alligevel er der præcis 23,4 grader i dag i alle rum undtagen vores soveværelse Jeg HADER og fryse og ligeså snart vi kommer på 20 grader bliver der tænd igen

Se den er den temp jeg prøver at holde, men min utætte lejlighed gider ikke samarbejde

Anmeld

25. september 2013

2721

nilletøz skriver:

Ved ikke lige hvor varmt der er her.. vi har ikke tændt for varmen endnu.

Både vores altandør og vindue står åben stort set hele dagen.. der skal alligevel en del til at jeg fryser..  

Brrrr det lyder koldt....

Anmeld

25. september 2013

2721

Trine89 skriver:

Jeg har ikke lige nogle måler på. 
Men i løbet af dagen kan her godt blive ret varmt når solen står og bager lige på. men om aften skal jeg gerne lige et lille tæppe på ellers fryser jeg. 

Men tror vi ligger på omkring 22 grader og så på 18-19 grader i sovværelset og også deromkring i børneværelset. og badeværelset er røv varm. nogen gang er det næsten ikke til at holde ud, men termostaten til at sku op og ned på, virker ikke rigtig. :/

Vi har stadig ikke tændt for varmen nogen steder (andet en badeværelset) og det plejer også først at være engang i slutningen af oktober vi gør det, og så er det som regl kun om aften. men jeg er også en rigtig putte-gris, så jeg putter mig gerne på sofaen med dyner og tæpper for at holde varme hvis det betyder vi lige kan vente 1-2 uger med at tænde for varmen.

Det er lige lidt for koldt til mig. Sjovt så forskellige folk er

Anmeld

25. september 2013

2721

EnGodMor skriver:

17   18 grader.

Dog ikke i soveværelset og nogle af de andre værelser. 

Vi alle sover bedst i et koldt rum.

Det lyder koldt
Er det fordi i har det meget varmt eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.