Marte meo metoden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

SHERO

Anonym skriver:

Det ville klart virke bedst hvis vi selv kunne filme. Tror nemlig at det kunne være svært at koncentrere sig om vores relation når der er et fremmed menneske og ikke mindst med et kamera. Meget spændende for et lille barn!
Jamen du skal ikke give mig bogen, jeg kan købe den af dig Ellers kan vi bytte en bog Har en masse fede bøger hvis du vil?

Hvis du bare vil betale fragt er det fint... havde alligevel lige sorteret bøger til genbrugsen... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Janni.

Janne T. skriver:

Sig ja! Blev nær bange for jeg havde oprettet emnet her i søvne, jeg kunne have skrevet det selv Vi er netop blevet tilbudt et Marte Meo forløb af vores SP af samme årsager.

Jeg troede faktisk det var dig bag tråden 

Anmeld

24. september 2013

StudPsyk

Janni. skriver:

Jeg troede faktisk det var dig bag tråden 

Haha, dog ikke Det ville være lidt skørt at oprette det anonymt, når jeg netop i går selv skrev, at vi havde bedt om et marte meo forløb

Anmeld

24. september 2013

Janni.

Janne T. skriver:

Haha, dog ikke Det ville være lidt skørt at oprette det anonymt, når jeg netop i går selv skrev, at vi havde bedt om et marte meo forløb

Det kunne være en teknisk fejl 

Anmeld

24. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

Øv det ikke virkede på søvnen, men kunne i så bruge det i andre henseender?

Ja, var rigtig godt. men har nu heller aldrig været tiltænkt søvn her, da pusle, spise og lege situationen ikke har så meget med søvnen at gøre så hvordan det skulle hjælpe ved jeg ikke

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Sig ja! Blev nær bange for jeg havde oprettet emnet her i søvne, jeg kunne have skrevet det selv Vi er netop blevet tilbudt et Marte Meo forløb af vores SP af samme årsager.

Og i vil sige ja? Tror også jeg ender med at gøre det!

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Hvis du bare vil betale fragt er det fint... havde alligevel lige sorteret bøger til genbrugsen... :-)

Har netop snakket med mødregruppen om det, og vupti så hev hende vi var hos en bog om marte meo frem. Den har jeg bare lånt. Men tusinde tak for tilbudet. Det var godt nok rigtig sødt af dig!

Anmeld

25. september 2013

2babygirls

Hej,

Vi har prøvet det, men sagde det fra efter den første seance.

Vi skulle filmes i en spisesituation - fair nok... Men ham der filmede, ville have vi skulle spise sammen som familien UDEN 2 af familiens børn, fordi de forstyrrede den store (som vi havde problemer med).. Desuden ville han filme os kl. 10:00 om formiddagen, hvor vi normalt slet ikke spiser - men det skulle vi.. Og hvis samtalen gik istå i denne spisesituation, så begyndte han at stille spørgsmål..

Så for os var det al al for kunstigt, og slet ikke noget vi kunne arbejde med.

Men det er jo vores personlige erfaring - der findes sikkert mange gode erfaringer..

Knus.

Vi har også prøvet det fordi vores store pige er småtspisende, og det var også heeeelt hen i vejret. Vi skulle og spise på et dumt tidspunkt plus de havde stilt an med juice, rosiner, kiks og jeg ved ikke hvad... Det ville min datter jo gerne, så da jeg gemte det og ville tilbyde rugbrød ville hun jo hellere have det andet. Grr. Vi havde endda forklaret hvad vi ønskede af situationen. Hele forløbet var så pinligt fra deres side at jeg slet ikke fik noget ud af det, mens de klappede i hænderne over hvor godt det gik

Anmeld

25. september 2013

Dot D

Jeg læser til pædagog, og lige i fredags havde vi et foredrag om Marte Meo. Det er rigtigt spændende, og ikke mindst brugbart.

Jeg ville klart tage imod tilbuddet... Hvis det nu bliver lidt opsat og kunstigt, så kunne I eventuelt selv filme - skiftes til det, og så få det vurderet bagefter, jeg kan nemlig godt følge din tankegang, om at man måske ikke er helt sig selv, når en fremmed står og filmer én...

Held og lykke med det...

Ps. Det var så spændende, at jeg fik tegnet dette imens - en Marte Meo tegning...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.