Ford fiesta og barnevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

MIWULA

sommerc skriver:

Barnevognen kan jo skilles i to dele. og så det ene sæde lagt ned og så kan den snildt være der :-)

Ja okey det vil desværre ikk kunne lade sig gøre her da vi skal have 2 børn med i bilen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Pigent

Det vil jeg helt bestemt mene den kan Den har flere liter i bagagerummet end min bil. Jeg har haft en gamle Odder barnevogn i min og der kunne både være stel og kassen. Jeg klappede kassen sammen. 

Anmeld

26. september 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Vi har en Chevrolet aveo der kunne kun ligge en kombi vogn .. Min svigerinde har Chevrolet spark der meget mindre plads .. De har to børn og kan kun have en klapvogn i

Anmeld

26. september 2013

MIWULA

Moooooooartilto:) skriver:

Vi har en Chevrolet aveo der kunne kun ligge en kombi vogn .. Min svigerinde har Chevrolet spark der meget mindre plads .. De har to børn og kan kun have en klapvogn i

Hvilken Kombivogn var det?

Anmeld

26. september 2013

AnthonsMor

MIWULA skriver:

Er der nogen der kender noget til de lidt nyere fiesta'er?

Om der kan være en barnevogn eller kombivogn i den?

Og hvilken barnevogn/kombivogn?

I får lige et billed med af bilen.

Min svigerfar har en, vi kan have vores stel i bagagerummet, og kassen på bagsædet..
Vi har en Basson Grande..

Anmeld

27. september 2013

MIWULA skriver:

Hvilken Kombivogn var det?

Vi havde købt en emmajunga duo et og andet .. Haha .. Kan ikk huske det sidste ord på den vi har dog ikk vognen længere .. Da vi havde købt den brugt of jeg gerne ville have en anden klapvogn ..

Men den passede fint bag i ! Kan dog ikk huske om vi tog hjulene af .. Tror det ikk ..

Nu har vi en emmajunga klapvogn .. Den kan være i bagagerummet men der er heller ikk plads til mere

Anmeld

27. september 2013

MIWULA

Vi havde købt en emmajunga duo et og andet .. Haha .. Kan ikk huske det sidste ord på den vi har dog ikk vognen længere .. Da vi havde købt den brugt of jeg gerne ville have en anden klapvogn ..

Men den passede fint bag i ! Kan dog ikk huske om vi tog hjulene af .. Tror det ikk ..

Nu har vi en emmajunga klapvogn .. Den kan være i bagagerummet men der er heller ikk plads til mere

Okey tak for svar. Vi har nemlig emmaljunga klapvogn og skal have kassen så det blir en Kombivogn. 

Anmeld

27. september 2013

MIWULA skriver:

Okey tak for svar. Vi har nemlig emmaljunga klapvogn og skal have kassen så det blir en Kombivogn. 

Det hele kan være bag i vores

Vi behøver ikk skille den ad

Anmeld

27. september 2013

MIWULA

Det hele kan være bag i vores

Vi behøver ikk skille den ad

Det lyder rigtig godt. 

Anmeld

27. september 2013

AnnaK89

Hvad med en Toyota yaris?
Det er en fin bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.