Ford fiesta og barnevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.967 visninger
34 svar
15 synes godt om
24. september 2013

MIWULA

Er der nogen der kender noget til de lidt nyere fiesta'er?

Om der kan være en barnevogn eller kombivogn i den?

Og hvilken barnevogn/kombivogn?

I får lige et billed med af bilen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Muffinmus

Jeg tror det ikke, som jeg kan se på billedet er der jo stort set ingen bagagerum i den bil tror det er en fin bil, men ikke praktisk til småbørnsforældre, nok mere til dem der har større børn. Men skal du væres ikker må du tage din barnevogn med og ud prøve biler af

Anmeld

24. september 2013

MIWULA

MariaE skriver:

Jeg tror det ikke, som jeg kan se på billedet er der jo stort set ingen bagagerum i den bil tror det er en fin bil, men ikke praktisk til småbørnsforældre, nok mere til dem der har større børn. Men skal du væres ikker må du tage din barnevogn med og ud prøve biler af

Jeg synes bare det ser ud til at være lige så stort/lille som i en fiat punto og der havde min veninde en emmaljunga big star i.

Men ja du har ret må have barnevogn med ud og prøve..

Anmeld

24. september 2013

sulo

Når det nu er nr 2 i venter, vil jeg også mene at den er for lille, men der kan nogle gange være mere i end man tror så ud og prøv med en barnevogn i den.

Har selv en af de nye ford ka og gik også selv lidt i panik da vi fandt ud af at jeg var gravid, men det kan lige nøjagtig lade sig gøre at have en barnevogn i den, hvis man lægger det ene bagsæde ned, men kun med tre udvalgte modeller og den dyreste er jo selvfølgelig den bedste

Anmeld

24. september 2013

MIWULA

sulo skriver:

Når det nu er nr 2 i venter, vil jeg også mene at den er for lille, men der kan nogle gange være mere i end man tror så ud og prøv med en barnevogn i den.

Har selv en af de nye ford ka og gik også selv lidt i panik da vi fandt ud af at jeg var gravid, men det kan lige nøjagtig lade sig gøre at have en barnevogn i den, hvis man lægger det ene bagsæde ned, men kun med tre udvalgte modeller og den dyreste er jo selvfølgelig den bedste

Ja men vi skal helst ud og ha noget der er nyere, billigere i benzin/diesel osv.. og der virker denne bil til at leve op til det.. Bare ærgeligt den er så lille især når vi har en stationcar nu.. Men tænker man vel kan vende dig til det..

Anmeld

24. september 2013

Findusinde

Vi har samme model bil og det er en skøn dejlig bil! Og der er umiddelbart mere plads bagi end man regner med... vi har dog ikke haft en barnevogn i den da det ikke har været aktuelt... men der kan sagtens være en stor klapvogn samt en masse andet... vi køre ca 550-600 km på en tank benzin... :-)

Anmeld

24. september 2013

MIWULA

Findusinde skriver:

Vi har samme model bil og det er en skøn dejlig bil! Og der er umiddelbart mere plads bagi end man regner med... vi har dog ikke haft en barnevogn i den da det ikke har været aktuelt... men der kan sagtens være en stor klapvogn samt en masse andet... vi køre ca 550-600 km på en tank benzin... :-)

Tusind tak for svar. Det blir desværre ikk den min mand kunne ikk li og køre i deN. 

Anmeld

24. september 2013

VIPpigen

MIWULA skriver:

Tusind tak for svar. Det blir desværre ikk den min mand kunne ikk li og køre i deN. 

Bare send ham ud i en Peugeot.... Den prøvekørte vi først, og vi hadede den begge. Så prøvede vi fiestaen, og vi faldt begge for den.

Vi kan uden problemer have vores emmaljunga Big Star suprime (letvægtsstel) deri. Jeg har også haft en Odder deri. Uden nogen af sæderne var slået ned, for der sad 2 små i autostol på bagsædet

Anmeld

24. september 2013

Karla

MIWULA skriver:

Er der nogen der kender noget til de lidt nyere fiesta'er?

Om der kan være en barnevogn eller kombivogn i den?

Og hvilken barnevogn/kombivogn?

I får lige et billed med af bilen.

Hvad med en Skoda Fabia Combi? vi har lige fået vores hjem, og den er rigtig skøn. Ikke for stor, men samtidig med masser af plads (vi havde en Chevrolet spark før )
Der kan være en Odder zip i bagagerummet, uden den skal klappes ret meget sammen

Anmeld

25. september 2013

MIWULA

VIPpigen skriver:

Bare send ham ud i en Peugeot.... Den prøvekørte vi først, og vi hadede den begge. Så prøvede vi fiestaen, og vi faldt begge for den.

Vi kan uden problemer have vores emmaljunga Big Star suprime (letvægtsstel) deri. Jeg har også haft en Odder deri. Uden nogen af sæderne var slået ned, for der sad 2 små i autostol på bagsædet

Fedt at høre.. Nu vil vi kigge lidt på Chevrolet Aveo og håbe på den har lige så meget plads bag i..

Haha vi har faktisk en peugeot 407 nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.