Ford fiesta og barnevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

MIWULA

Karla skriver:

Hvad med en Skoda Fabia Combi? vi har lige fået vores hjem, og den er rigtig skøn. Ikke for stor, men samtidig med masser af plads (vi havde en Chevrolet spark før )
Der kan være en Odder zip i bagagerummet, uden den skal klappes ret meget sammen

Hold da op og det er da ellers en meget lille bil Chevrolet spark.. Vi tænker lidt på en Chevrolet Aveo nu er den ikk lidt større?

Min mand kan ikk li fabia.. desværre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Karla

MIWULA skriver:

Hold da op og det er da ellers en meget lille bil Chevrolet spark.. Vi tænker lidt på en Chevrolet Aveo nu er den ikk lidt større?

Min mand kan ikk li fabia.. desværre..

Ja, det er en rigtig lille bil - den kunne slet ikke fungere, nu når vi skal have barn. Derfor skiftede vi den ud

Aveoen er en smule større jo, men den er ikke vildt stor. Vi overvejede nemlig også den, men synes slet ikke man får nok plads for pengene

Hvad så med Seat Ibizia st?
Den havde vi også kig på

Anmeld

25. september 2013

MIWULA

Karla skriver:

Ja, det er en rigtig lille bil - den kunne slet ikke fungere, nu når vi skal have barn. Derfor skiftede vi den ud

Aveoen er en smule større jo, men den er ikke vildt stor. Vi overvejede nemlig også den, men synes slet ikke man får nok plads for pengene

Hvad så med Seat Ibizia st?
Den havde vi også kig på

Ja seat har vi også kigget på.. Vi kender bare ikk så meget til seat mht. om den går hurtigt i stykker ligesom peugeot..

Anmeld

25. september 2013

Karla

MIWULA skriver:

Ja seat har vi også kigget på.. Vi kender bare ikk så meget til seat mht. om den går hurtigt i stykker ligesom peugeot..

Så vidt jeg forstod, er ibiziaen bygget op på nogenlunde samme måde som fabiaen. Men kan ikke helt huske det
Men det er en lækker bil i hvert fald!

Anmeld

25. september 2013

MIWULA

Karla skriver:

Så vidt jeg forstod, er ibiziaen bygget op på nogenlunde samme måde som fabiaen. Men kan ikke helt huske det
Men det er en lækker bil i hvert fald!

Okey ja vi må bare ud og prøve nogle stykker..

Anmeld

25. september 2013

VIPpigen

MIWULA skriver:

Fedt at høre.. Nu vil vi kigge lidt på Chevrolet Aveo og håbe på den har lige så meget plads bag i..

Haha vi har faktisk en peugeot 407 nu..

Haha. Vi prøvekørte en Peugeot 207, og den var skrækkelig (undskyld til disse bilejere) den larmede, og man sad dårligt. Det var ellers en helt ny bil, men øv hvor var den skuffende. Der var bare milevidt forskel da vi så prøvede fiestaen, og vi måtte bare eje den 

Anmeld

25. september 2013

MIWULA

VIPpigen skriver:

Haha. Vi prøvekørte en Peugeot 207, og den var skrækkelig (undskyld til disse bilejere) den larmede, og man sad dårligt. Det var ellers en helt ny bil, men øv hvor var den skuffende. Der var bare milevidt forskel da vi så prøvede fiestaen, og vi måtte bare eje den 

Hehe det kunne jeg faktisk godt tænke mig til den var.  Dejligt. Vi har lige været ude og prøve Chevrolen idag og den kunne vi begge to godt lide så måske det blir den. Vi skal bare lige ha prøvet klapvogn og barnevogn i. Men det så ud til det måske godt kunne være der hvis man pakker der rigtigt. 

Anmeld

25. september 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc
MIWULA skriver:

Er der nogen der kender noget til de lidt nyere fiesta'er?

Om der kan være en barnevogn eller kombivogn i den?

Og hvilken barnevogn/kombivogn?

I får lige et billed med af bilen.

Jeg har en ford fiesta. men den old gamle model og nok også mindre en din på billedet. Og der kan sagtens være vores kæmpe store emmaljunga barnevogn. Så ingen problem. 

Min mor har en Chevrolet spark, og iden kan der også være vores kæmpe store emmaljunga barnevogn i.

Anmeld

26. september 2013

MIWULA

sommerc skriver:

Jeg har en ford fiesta. men den old gamle model og nok også mindre en din på billedet. Og der kan sagtens være vores kæmpe store emmaljunga barnevogn. Så ingen problem. 

Min mor har en Chevrolet spark, og iden kan der også være vores kæmpe store emmaljunga barnevogn i.

Fedt. Hvor meget pakker i den så sammen?

Anmeld

26. september 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc
MIWULA skriver:

Fedt. Hvor meget pakker i den så sammen?

Barnevognen kan jo skilles i to dele. og så det ene sæde lagt ned og så kan den snildt være der :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.