I dilemma - Fortsætte PB eller satse på jobsøgning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

B&J

Anonym skriver:

Det er også et godt synspunkt  Syntes bare det svært at sætte sit liv på pause så længe man er ledig. Man aner jo ikke hvor længe det drejer sig om. Altså hvis det helt rigtig så ville jeg faktisk kunne have siddet med et lille barn nu, hvis jeg blev gravid lide da jeg blev ledig. Men vi valgte i sin tid, at jeg skulle have fast job inden vi gik igen, men da udsigterne ikke ser særligt gode ud er vi blevet i tvivl. Vi valgte derfor at gå igang med PB. Men nu når vi har været igang i noget tid er jeg faktisk komme i tvivl om , hvorvidt det er det rigtig eller ej. Ikke i forhold til at vi skal have et barn eller ej. MEn i forhold til arbejde :/

jamen jeg forstår det godt det er også bare træls men håber da i får taget en beslutning også må i jo bare tage den der fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

God eftermiddag i dejlige baby-brugere

Jeg er kommet lidt i tvivl om, hvorvidt kæresten og jeg skal fortsætte PB eller sætte det på pause. Tvivlen er opstået som følge af, at jeg i noget tid har været ledig. 

Jeg er kommet til at tænke på, hvad nu hvis jeg bliver kaldt til samtale? Jeg ved det rigitg træls for den evt. nye arbejdsgiver, at man måske kun er der i 3 mdr., og så fortæller man, at man er gravid. Men samtidig syntes jeg også det dumt, at sætte det på pause fordi man MÅSKE for et job på et tidspunkt. 

Er der nogle af jer, der har stået/står i samme situation? Kunne godt bruge lidt for og imod råd.  

Jeg/vi har stået i samme situation. Da min kæreste og jeg snakkede om PB i januar (hvor vi ville starte her i sommer) da var jeg også ledig, og vi var meget splittet. Men jeg tænkte at jeg heller ik kunne gå og blive ved med at vente på jobbet og så udsætte PB på ubestemt tid. Heldigt er at nu er jeg i job, men kun et barselsvikariat. Så ved ik hvor jeg står efter vikariaet. Men vi har valgt at gå igang med PB og så tage den med job til den tid  

Anmeld

25. september 2013

Mettefpigen

Jeg ville stoppe pb og gå efter et job! Ved selv hvor sørgeligt det var ikk at have noget at vende tilbage til efter barsel, og føle mig som en der ikk kunne forsørge min familie....... Så når jobbet var på plads så ville jeg begynde igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.