spg. omkring p-piller og projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg ville stoppe med pillerne nu hvis det var mig.

Første gang blev jeg også gravid lige efter p-pille stop, men anden gang var der 2 måneder efter p-pille stop hvor jeg slet ikke havde ægløsning (brugte ægløsningstest)

Hvis jeg skal have en mere engang vælger jeg i hvertfald at stoppe med pillerne 2-3 måneder inden jeg ønsker at blive gravid.

Held og lykke til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Anonym trådstarter

Frederikke80 skriver:

Jeg ville stoppe med pillerne nu hvis det var mig.

Første gang blev jeg også gravid lige efter p-pille stop, men anden gang var der 2 måneder efter p-pille stop hvor jeg slet ikke havde ægløsning (brugte ægløsningstest)

Hvis jeg skal have en mere engang vælger jeg i hvertfald at stoppe med pillerne 2-3 måneder inden jeg ønsker at blive gravid.

Held og lykke til dig

hvor lang tid gik der så anden gang.

Er det ikke meget normalt at man får ægløsning 14 dage efter den mens man har haft efter p-pillestop

Anmeld

24. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

6 måneder det var lang tid... puh håber ikke det vil tage så lang tid.

Men var det med fuld indsats med sex hveranden dag eller tog I det mere roligt?

De første 3,5 måneder var FULD gas.. Så gad vi ikke kæmpe for det mere, også var der pletskud efter 2,5 måneder..

Anmeld

25. september 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Anonym skriver:

hvor lang tid gik der så anden gang.

Er det ikke meget normalt at man får ægløsning 14 dage efter den mens man har haft efter p-pillestop

Blev gravid så snart jeg fik ægløsning igen, efter 2-3måneder.

Det er vist meget forskelligt hvornårman får ægløsning efter p-pille stop. Nogle bliver jo gravide bare ved at glemme en enkelt pille, i andre tilfælde går der lidt tid før kroppen er sig selv igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.