Dit ældste minde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.466 visninger
28 svar
28 synes godt om
24. september 2013

o1Mutte

Ja som overskriften lyder..
Hvad er dit ældste/tidligste minde?

Mit er omkring min bedstemor.. Hun havde købt sådan en gummihammer til mig der sagde PIV når man slog med den.. Kravlede rundt og slog folk i hovedet med den og hun sagde ''så så din awekat''
Har været 3-4 år.. (hun døde da jeg var 4år)

Kom med jeres Hvis i har lyst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Kris89

o1Mutte skriver:

Mit er omkring min bedstemor.. Hun havde købt sådan en gummihammer til mig der sagde PIV når man slog med den.. Kravlede rundt og slog folk i hovedet med den og hun sagde ''så så din awekat''

kan huske jeg fik en bi i klemme i min ble..

eller jeg vil i hvert fald vove at påstå jeg kan huske det, da mor skulle lukke bleen i den ene side var der altså lige en bi i klemme...

har ikke været særlig gammel (normal tid jeg smed bleen), så nogen mener det er fordi jeg har fået det fortalt at jeg kan huske det, men det føles bare SÅÅ virkeligt...

Anmeld

24. september 2013

DianaRJS

o1Mutte skriver:

jeg har en øjenskade jeg fik da jeg var 2, og boede mere eller mindre på skejby sygehus i 8 måneder, jeg lagde på stue med en ældre dame (76) som var som en bedstemor for alle os små ;P hun kom med en lille fin kurv til mig med bolcher i og en lille hvid bamse med rød sløjfe, og har det stadig, eller ihvertfald kurven og bamsen ;P udoer det var kunne hun være den strenge, der skældte ud over jeg løb på gangene, ikke fordi det larmede men fordi jeg var blevet operereti øjet, og der kræver det man forholder sig i ro, intet løben eller noget, prøv lige at fortæl en 2årig det, efter narkose som jeg blev MEGA overgiret af, og var det ikke fordi man vidste bedre ville man sku tro det var adhd blandet med alle mulige andre sygdomme for mine ben kunne ihvertfald kun løbe ;P

Anmeld

24. september 2013

o1Mutte

Kris89 skriver:

kan huske jeg fik en bi i klemme i min ble..

eller jeg vil i hvert fald vove at påstå jeg kan huske det, da mor skulle lukke bleen i den ene side var der altså lige en bi i klemme...

har ikke været særlig gammel (normal tid jeg smed bleen), så nogen mener det er fordi jeg har fået det fortalt at jeg kan huske det, men det føles bare SÅÅ virkeligt...

Sådan har jeg det også med mange af mine minder.. De virker lidt drømmeagtige og så alligevel så virkelige. Så er tit i tvivl om det er noget jeg har fået fortalt eller om jeg faktisk kan huske det..

Anmeld

24. september 2013

o1Mutte

DianaRJS skriver:

jeg har en øjenskade jeg fik da jeg var 2, og boede mere eller mindre på skejby sygehus i 8 måneder, jeg lagde på stue med en ældre dame (76) som var som en bedstemor for alle os små ;P hun kom med en lille fin kurv til mig med bolcher i og en lille hvid bamse med rød sløjfe, og har det stadig, eller ihvertfald kurven og bamsen ;P udoer det var kunne hun være den strenge, der skældte ud over jeg løb på gangene, ikke fordi det larmede men fordi jeg var blevet operereti øjet, og der kræver det man forholder sig i ro, intet løben eller noget, prøv lige at fortæl en 2årig det, efter narkose som jeg blev MEGA overgiret af, og var det ikke fordi man vidste bedre ville man sku tro det var adhd blandet med alle mulige andre sygdomme for mine ben kunne ihvertfald kun løbe ;P

Hah det var jo hellere ikke øjet du skulle løbe med Men hyggeligt minde Sidder tit og dagdrømmer mig tilbage til da jeg var barn.. Dengang hvor den danske sommer var fuld af solskin og jordbær og sneen lå op til tagene om vinteren... Haha

Anmeld

24. september 2013

Mettefpigen

Jeg kan huske at min farfar havde tastaturet fra en com, og en gammel tlf som jeg altid legede med når jeg besøgte ham, at jeg altid fik franskbrødsmadder med puddersukker :-P det er nok de tidligste minder jeg sådan har..... Der er sket mange dårlige ting i min barndom, så har nok lukket noget ude.....

Anmeld

24. september 2013

Holbæktrunten

o1Mutte skriver:

Hmm, det tidligste minde jeg har, som jeg er SIKKER på er mit eget...

Jeg kan huske at min mor sad i sofaen og skulle amme min lillebror - og så fik jeg lov at smage - aaaadr!

Der er 3 år ml min lillebror og mig...

Aj, hov... Kan også huske min dagplejemor sonja. Et glimt hvor jeg sidder på hendes arm og vi rækker tunge af hinanden, og jeg "dutter" min tunge mod hendes. Også en meget sær/ubehagelig følelse, haha!

Anmeld

24. september 2013

o1Mutte

Mettefpigen skriver:

Jeg kan huske at min farfar havde tastaturet fra en com, og en gammel tlf som jeg altid legede med når jeg besøgte ham, at jeg altid fik franskbrødsmadder med puddersukker :-P det er nok de tidligste minder jeg sådan har..... Der er sket mange dårlige ting i min barndom, så har nok lukket noget ude.....

Uhh ja puddersukker madder Dem har jeg også spist MAANGE af

Anmeld

24. september 2013

o1Mutte

Holbæktrunten skriver:

Hmm, det tidligste minde jeg har, som jeg er SIKKER på er mit eget...

Jeg kan huske at min mor sad i sofaen og skulle amme min lillebror - og så fik jeg lov at smage - aaaadr!

Der er 3 år ml min lillebror og mig...

Aj, hov... Kan også huske min dagplejemor sonja. Et glimt hvor jeg sidder på hendes arm og vi rækker tunge af hinanden, og jeg "dutter" min tunge mod hendes. Også en meget sær/ubehagelig følelse, haha!

Hhaha hyggelige minder du har der

Anmeld

24. september 2013

Holbæktrunten

o1Mutte skriver:

Hhaha hyggelige minder du har der

Ja, de er lidt spøjse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.