Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Men var der så ikke noget der ligesom viste at den var en del af en skattejagt?? For det kunne da self også ære en mulighed her!
Men var der så ikke noget der ligesom viste at den var en del af en skattejagt?? For det kunne da self også ære en mulighed her!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
serinasmor skriver: Intet overhovedet ... Det var ikke så avanceret de kom med et hjemmelavet kort 30 minutter senere ..
Intet overhovedet ... Det var ikke så avanceret de kom med et hjemmelavet kort 30 minutter senere ..
Syntes på en måde det er lidt uansvarligt at lade såden nogen ting ligge på en legeplads. Men det er jo sjovt for dem der skal finde skatten.
Anonym skriver: Ja måske et mega dumt spørgsmål, men nu spørg jeg altså alligevel! Man er på legepladsen med børn på 5, 6 1/2 og 9 år, man finder en uåbnet kasse med studenterbrød, må dit barn spise dem?? Jeg spørg fordi vores barn blev passet af 2 normalt meget ansvarlige voksne mennesker på 35 og 40 år. De finder en helt ny, uåbnet pakke med æsker af studenterbrød. Den ene siger " unger, dem må i gerne spise, pakken har ikke været åben" den anden siger " AARRRR er det ikke lidt ulækkert???" Hvad siger i??
Ja måske et mega dumt spørgsmål, men nu spørg jeg altså alligevel!
Man er på legepladsen med børn på 5, 6 1/2 og 9 år, man finder en uåbnet kasse med studenterbrød, må dit barn spise dem??
Jeg spørg fordi vores barn blev passet af 2 normalt meget ansvarlige voksne mennesker på 35 og 40 år. De finder en helt ny, uåbnet pakke med æsker af studenterbrød. Den ene siger " unger, dem må i gerne spise, pakken har ikke været åben" den anden siger " AARRRR er det ikke lidt ulækkert???"
Hvad siger i??
Nej det må mine børn ikke spise.
Der er jo ingen der ved, hvor det har været og hos hvem. Nej føj da.
Nej det måtte de bestemt ikke!
Niks adddd
spiser ikke mad der er fundet , åbnet eller ej
Havre74 skriver: Nej det må mine børn ikke spise. Der er jo ingen der ved, hvor det har været og hos hvem. Nej føj da.
Jeg syntes jo også at det er ulækkert at spise noget man finder. Man ved jo ikke om det fejler noget, eller om der er blevet gjort noget ved det!
Maja84 skriver: Nej, jeg vil jo ikke vide om der er noget med det, selvom det ikke er pakket ud, alt efter vejret kan det jo have fået "forkert opbevaring" og være blevet dårlig, eller det kunne være nogens, så ville ikke tage det, men lade det være
Nej, jeg vil jo ikke vide om der er noget med det, selvom det ikke er pakket ud, alt efter vejret kan det jo have fået "forkert opbevaring" og være blevet dårlig, eller det kunne være nogens, så ville ikke tage det, men lade det være
Personlgt havde jeg nok valgt at smide det i skraldespanden! Hvis det er nogens må man jo sætte navn osv på, så andre kunne se de skulle lade det ligge.
Blev bare overrasket over at de havde sagt ok til at de måtte spise dem. Adddddd.
Momo skriver: Nej det måtte de bestemt ikke!
Nej vel!!
bøllen skriver: Niks adddd spiser ikke mad der er fundet , åbnet eller ej
Nej syntes også at det er mega ulækkert, og kan slet ikke forstå at de fik lov!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128