Anonym skriver:
Har i den grad brug for at være anonym her!
Hvorfor skal jeg altid blive så ked af det med hensyn til kæresten når han vil noget?
Hvorfor prioterer jeg ham så højt og han mig så lavt? Hvorfor den afhængighed.
Min far og kæresten spurgte om de ikke måtte passe vores søn fra igår til i dag og jo selvfølgelig. Glædede mig sådan til vi bare skulle hygge os to. Havde det lidt skidt igår, er begyndt at blive meget svimmel og få meget kraftig hovedpine og svedture. Trods det tog vi ud og spiste og en tur i biffen, der gik en film vi begge rigtig gerne ville se. Vi kom hjem og jeg var selvfølgelig virkelig træt /: havde haft vores søn hele onsdag hvor vi var ude og hele torsdag alene (er gravid med skævt bækken og har derfor pisse ondt og kan dårlig klare de timer jeg er alene med vores søn på under 1 år) men det holder ikke manden fra sin hobby så han kan være og hjælpe mig /: Onsdag og torsdag brugte han på hobby.
Havde sådan glædet mig til vi skulle hygge os sammen de her to dage alene da det ikke sker så tit. Men igår sagde kæresten han ville tage til sin hobby fra 8-15 når vi skal hente vores søn. Så hans vækkeur ringede kl 7. Og jeg som troede vi skulle hygge os sammen indtil vi skulle hente vores søn. Men nej, han prioterer sim hobby fremfor alene tid med mig
hvorfor er det så vigtigt??/: jeg kunne da aldrig finde på at lave aftaler når vores søn bliver passet. Ville priotere vores alene tid 
Kære dig
Først et stort kram
- at føle sig nedprioriteret er ikke sjovt jeg har selv været der..
Hvordan har du det til hverdag ? Føler du dig ked/trist i hverdagen eller er det kun når det omhandler kæresten ?
Hvis du render og er lidt trist tit ville jeg lige vende lægen engang, og drøfte det med ham/hende for at få sat nogle ord på. Det kan man have behov for indimellem , at få luftet lidt ud.
Hvis det hovedsaligt omhandler kæresten ville jeg sætte mig ned når i har puttet barnet , slukke tv osv og sige til ham at i lige skal drøfte noget. Fortæl ham så PRÆCIS hvordan du har det, lige ud sådan skal mænd have det og ikke noget med at de skal gætte mellem linierne. Få jer en snak om det, for måske har han ikke den samme opfattelse så det er vigtigt at få snakket ud.
mht biografen så synes jeg da bare at i begge skal tage afsted og få en bedsteforælder eller lignende op til jer så han kan blive puttet til tiden i sin egen seng 
Held og lykke med det hele 
Anmeld