Update- Indlæggelse på psyk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2013

Kløver

Sikke en omgang

Men flot du gik til lægen og dejligt du nu får noget hjælp
Håber alt det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

FrkRaarup

esioul skriver:

Det varmer simpelthen at læse denne tråd. Er så glad for der nu bliver taget hånd om dig.

Var sq tæt på at køre ned og hente dig, synes det er så unfair det du gennemgår.

Hihi, hvor er du sød

Kom glad:-P

Anmeld

22. september 2013

FrkRaarup

Lykke:) skriver:

Åååh hvor er det bare en forfærdelig situation du står i! Men jeg synes du er sej
HÅBER, at du snart får det bedre og at du får den rette hjælp. Ingen er tjent med, at skulle gennemleve hvad I gør.
KÆMPE kram fra mig

Ja, det er så hårdt!

Mange mange mange tak

Anmeld

22. september 2013

FrkRaarup

M_V skriver:

Puha fik da lige en stor klump i halsen  

Hvor er det godt at der nu sker noget, og at du kan få noget professionelt hjælp. INGEN skal gå med sådan en kæmpe sorg uden hjælp fra en professionel ! Ønsker dig alt det bedste.            

Nej, jeg troede jeg kunne selv!
Men den anden dag slog det mig, at jeg havde det fint for det forventede folk af mig. Ikke fordi det var sådan jeg havde det, men mange omkring mig kunne ikke forstå jeg ikke kom videre.

Mange mange tak

Anmeld

22. september 2013

FrkRaarup

Aisha skriver:

Hold nu ! Kan ikke holde mine tåre tilbage når du skriver dine indlæg det er bare så hårdt at miste en man ikke engang fik lov til at kende. I dit tilfælde fik du lov til at holde hende dufte til hende og give hende 1000 kys. Håber inderligt at alt kommer til at ordne sig for dig og din mands fremtid skyld.

Mine indlæg er bare en lille ting af hvordan jeg har det.

Jeg nåede at få lidt tid med hende, men overhovedet bare ikke nok!

Mange mange tak

Anmeld

22. september 2013

FrkRaarup

Diana2013 skriver:

Kan jeg godt forstå at i gerne vil have en baby, jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor svære følelser og hvor hårdt det er, da jeg ikke har prøvet det. Men jeg tager virkelig hatten af for dig og synes du virker til at være så stærk. Ja jeg hAr virkelig svært ved at beskrive det med ord. Men jeg synes bare selvom det er hårdt at i klare det så flot

Hvor er du sød!

Mange mange tak

Anmeld

22. september 2013

FrkRaarup

B&J skriver:

Hvor er jeg glad din læge er så god og forstånede og gør det ved det...

for self glemmer man aldrig eller savnet men håber du får så meget hjælp at du kan komme videre og i får en vidunderlig hverdag sammen...

Ja, langt om længe viste hun at hun er menneskelig!

Det håber jeg virkelig også! Det her er ulideligt. Og får jeg ikke helt nu, taber jeg mig selv helt. Og så er jeg bange for at der skal mere end psykolog til

Anmeld

22. september 2013

FrkRaarup

AnthonsMor skriver:

Søde du
Hvor har du haft nogle hårde dage altså!
Hver gang jeg tænker på dig, er min første tanke, at hvor er det uretfærdigt for dig, at jeg sidder her med min søn, som er født lidt efter Naja døde Det skærer i mit hjerte, at tænke på, hvad du gennemgår.. Jeg kan jo slet slet slet slet slet slet ikke sætte mig ind i, hvor hårdt du har det, men tanken om, at Anthon ikke var her i dag er frygtelig, så jeg kan jo kun tænke mig til, hvordan du har det

Jeg beder en bøn for dig hver aften, at du snart får det bedre og I snart får medvind i familien

Hvor er du da sød!

Det varmer i mit hjerte med så sød en besked. Mange mange tak

Jeg kan slet ikke beskrive hvilken sorg og smerte det har givet mig, for jeg er stadig midt i helvede. Og jeg tror faktisk ikke at jeg har accepteret hun ikke er her. Kan ikke forstå det var lige MIN pige, og ikke en andens.

Ikke en eneste gang havde jeg tænkt at hun kunne dø af sygdommen. Jeg vidste muligheden var der, men jeg nåede aldrig at forberede mig selv på, at hun kunne dø.. Måske derfor det rammer så hårdt? Jeg ved det ikke.

Anmeld

22. september 2013

VIPpigen

Puha for en omgang. Men hold fast en skøn mand du har dig.

Det er skønt at høre der endelig sker noget, på mange forskellige punkter. Også selvom man skal helt ned og skrabe bunden før de hjælper.

Jeg håber på alt det bedste for jer, og håber at alt hjælpen gør det rette for jer. Skriv endelig hvis du har spørgsmål omkring det med medicinen, jeg har været på antidepressiv i 12 år nu

Anmeld

22. september 2013

FrkRaarup

VIPpigen skriver:

Puha for en omgang. Men hold fast en skøn mand du har dig.

Det er skønt at høre der endelig sker noget, på mange forskellige punkter. Også selvom man skal helt ned og skrabe bunden før de hjælper.

Jeg håber på alt det bedste for jer, og håber at alt hjælpen gør det rette for jer. Skriv endelig hvis du har spørgsmål omkring det med medicinen, jeg har været på antidepressiv i 12 år nu

Ja, det har godt nok vildt hårdt! Tænkt at man kan græde sig selv hæs?

Ja, han er en kæmp støtte. Han har selv været nede med depression og tænker at det nok har medvirket til, at han vidste hvad han skulle gøre.

Mange mange tak Jeg håber også det bliver bedre.

Tak for tilbudet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.