Heeey tøsepiger
Tusinde tak for jeres hjælp den anden dag

(tråden kan læses her:
https://www.baby.dk/debat/227279pi1/angst-depressio n-o-l-/indlaeggelse-psyk.aspx)Situationen eskalerede yderligere efter jeg havde oprettet tråden i torsdags og det stak helt af.
Jeg gik hjemme fra i hylende tilstand

Jeg anede simpelthen slet ikke hvad jeg skulle gøre. Kunne ikke sætte ord på og kunne ikke holde ud at være i min krop!
Nå, men da vi ikke kender nogen i nærheden gik jeg kort efter hjem

. Total lamt, men sådan er det
Da jeg kom hjem forsatte jeg med at hyle og havde det generalt bare mærkeligt.
Læste mig inde på badeværelset hvor den fik for fulde gardiner

Min kæreste stod på den anden siden af døren og forsøgte at snakke med ned. Men uanset hvad han sagde virkede det ikke. Efter 20 min. med tudbrølen låste jeg op og lukkede ham ind.
Han holde mig tæt, hvilket nok var en kæmpe fejl, for det fik mig til at åbne for alle kanaler!
Jeg græd så voldsomt at jeg knap kunne trække vejret, mens jeg hele tiden skiftede mellem at sige "Jeg savner min datter", "Hvor er min datter", "Hvorfor skal jeg aldrig se Naja igen", "Hvorfor lige min datter", "Jeg savner hende så meget at det gør fysisk ondt"
Dette stod på i 45min... Til sidst lykkedes det min kæreste at få mig talt ned hvor han så sagde at jeg havde to muligheder. Enten kørte vi på psyk. skadestue med det samme, eller også tog vi til lægen fredag (igår). Valte sidste mulighed.
Jeg klynkede videre i 30 min., hvor efter vi gik i seng.
I går var vi så ved lægen! Hun valgte straks at udskrive medicin og give mig en henvisning til 'mobilteam'. Hun forlængede min sygemelding også.
Fortalte hende også om min mens.. 1 måned med mens, 17 dages pause og så mens igen. Det udløste en henvisning til gyn. på Kolding sygehus. Vil gerne have klarhed på om det bare er kroppen der fumler, eller om der er noget galt!
Så nu er det bare at vente ... Og håbe på medicinen virker..