Bange....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

først en stor krammer. Sikke en lorte situation! jeg synes du er sej af at gøre noget! 

Bliv ved med at holde ud og prøv ikke at vise noget elektronisk, tale eller udstråling. I skal bare væk, og godt du kæmper for det. 

Det værste du kan gøre er at konfrontere ham, så hold ud søde. Evt. Stik af til et krisecentre, studieven, bhven indtil i får jeres eget. 

Jeg ønsker jer alt held og lykke. 

Pas på din søn og dig selv.

Jeg sætter virkelig pris på støtten.

Jeg tror jeg vil prøve uanset hvad at snakke med krisecenteret i den kommune jeg flytter til, der kan man vel godt være anonym?.

Fortælle dem situationen, de må også kunne give mig nogle svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

Anonym trådstarter

skoust skriver:

jeg har en masse jeg kan give dig svar på så du er velkommen til at skrive privat besked.. har været igennem noget lignende det der 

Anmeld

20. september 2013

AlberteSophie

Kære dig (:

først et stort knus lige fra hjertet, til dig og din lille dreng. 

hvor gjorte det dog ondt at læse om jer, ingen mennesker har fortjent at stå i det I står i. Han burde ikke have magten over jer, og det ved du også godt, så stort skulder klap til dig! 

Du skal bestemt ikke dunkes i hovedet, ikke alle har kræfter til at ta de kampe op der til tider er enormt svære at kæmpe! Men på en eller anden måde løser tingene sig alligevel, og det gør de også for jer to. 

pas rigtig godt på dig selv og ikke mindst din søn, han har brug for dig! 

Anmeld

20. september 2013

Anonym trådstarter

AlberteSophie skriver:

Kære dig (:

først et stort knus lige fra hjertet, til dig og din lille dreng. 

hvor gjorte det dog ondt at læse om jer, ingen mennesker har fortjent at stå i det I står i. Han burde ikke have magten over jer, og det ved du også godt, så stort skulder klap til dig! 

Du skal bestemt ikke dunkes i hovedet, ikke alle har kræfter til at ta de kampe op der til tider er enormt svære at kæmpe! Men på en eller anden måde løser tingene sig alligevel, og det gør de også for jer to. 

pas rigtig godt på dig selv og ikke mindst din søn, han har brug for dig! 

tusind tak for opbakningen. det betyder meget

Anmeld

20. september 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Jeg sætter virkelig pris på støtten.

Jeg tror jeg vil prøve uanset hvad at snakke med krisecenteret i den kommune jeg flytter til, der kan man vel godt være anonym?.

Fortælle dem situationen, de må også kunne give mig nogle svar

Det mener jeg du kan. Ihvertfald ved første kontakt. Held og lykke og skriv hvis du mangler noget (bor i hovedstaden)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.