jeg vælger at være anonym, både så andre ikke kan google mig og for min egen sikkerhed. Håber i læser hele vejen.
Sagen er den at jeg bliver nødt til at flytte væk fra min kæreste min søn og jeg. vi flytter langt væk, hvorhenne kan jeg ikke sige på grund af sikkerhed.
Han er overhovedet ikke god ved vores fælles søn, kan blandt andet nævne indspærring og tvang.
Jeg har rettet henvendelse til sagsbehandleren og det var meningen vi skulle have en familierådgiver, da han har svært ved at styre temperamentet.
Jeg har ikke andet mit levende råd når han ikke har behandlet ham ordentlig, mest fordi jeg selv bliver bange for ham når han er oppe i det røde felt. svært at forklare, men har selv noget med i rygsækken.
Hvor jeg føler mig skyldig fordi jeg ikke kunne gøre noget

For et par weekender siden slog han vores søn!!!

Har derfor igen rettet henvendelse til kommunen, selvom det ikke var nemt.
Nu vil sagsbehandleren hjælpe med alt det praktiske altså ang. børnehaveplads når vi flytter, da jeg jo stadig skal kunne følge med i skolen. Ansøgning om Støtte kontakt person bliver også sendt. + skolen vil hjælpe mig med at få en krise psykolog.
puha. Jeg tør ikke fortælle ham at vi flytter før vi er væk. han har før smidt stole efter mig og jeg vil ikke risikere at min søn skal se hvis han igen bliver voldlig.
Føler bare jeg burde væk med det samme, men bliver nød til at have styr på det andet først. Lige nu gør jeg bare alt for at passe på ham herhjemme.
tak fordi i læste med og det er slet ikke meningen at jeg skal dunkes i hovedet fordi jeg ved godt at jeg burde gribe ind når han er oppe i det røde felt, men når man selv er hunde ræd er det ikke så enkelt

mvh ........