Bange....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2013

SD21

Anonym skriver:

Han er kun 3 år .

En af mine klassekammerater vil have også boende til vi finder en lejlighed i byen jeg vælger at flytte til. jeg har ingen ide om man kan komme på et krisecenter når man ikke bor i den samme kommune??

Du kan komme på krisecenter uanset hvorhenne i landet og uafhængigt af hvor i bor ! Kom endelig afsted med jer og får du brug for noget, eller har brug for at læsse af, skriver du bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

Anonym trådstarter

Nihell skriver:

Virkelig forfærdeligt! Ønsker det bedste for jer!

Lige nogle enkle tips og råd til dig. Hvis du har IPhone eller andre Apple produkter, så sørg for at han ikke kan finde jer via "find min iPhone". Sørg for at få slået alle lokalitetstjenester fra sms'er samt beskeder og opslag på facebook. Måske en god idé at lukke din facebook helt ned, hvis du har sådan en.
Fortsætter du på samme skole? For så vil han jo formentlig opsøge dig der, og måske også kunne følge efter dig og se hvor i bor eller kommer til at bo. Jeg vil på ingen måde give dig en frygt for disse ting, jeg vil bare gerne hjælpe med det jeg kan hjælpe dig med. Håber du kan bruge det til noget :-)

til dig

Altså jeg fortsætter på samme skole. men skolen ligger så langt væk at han nok ikke ville tage derop for at opsøge mig (eller håber jeg ikke). han har ingen bil eller kørekort. har en almindelig smart phone.

Tak for dig råd ,

Anmeld

20. september 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

jeg vælger at være anonym, både så andre ikke kan google mig og for min egen sikkerhed. Håber i læser hele vejen.

Sagen er den at jeg bliver nødt til at flytte væk fra min kæreste min søn og jeg. vi flytter langt væk, hvorhenne kan jeg ikke sige på grund af sikkerhed.

Han er overhovedet ikke god ved vores fælles søn, kan blandt andet nævne indspærring og tvang.
Jeg har rettet henvendelse til sagsbehandleren og det var meningen vi skulle have en familierådgiver, da han har svært ved at styre temperamentet.
Jeg har ikke andet mit levende råd når han ikke har behandlet ham ordentlig, mest fordi jeg selv bliver bange for ham når han er oppe i det røde felt. svært at forklare, men har selv noget med i rygsækken.

Hvor jeg føler mig skyldig fordi jeg ikke kunne gøre noget

For et par weekender siden slog han vores søn!!!
Har derfor igen rettet henvendelse til kommunen, selvom det ikke var nemt.
Nu vil sagsbehandleren hjælpe med alt det praktiske altså ang. børnehaveplads når vi flytter, da jeg jo stadig skal kunne følge med i skolen. Ansøgning om Støtte kontakt person bliver også sendt. + skolen vil hjælpe mig med at få en krise psykolog.

puha. Jeg tør ikke fortælle ham at vi flytter før vi er væk. han har før smidt stole efter mig og jeg vil ikke risikere at min søn skal se hvis han igen bliver voldlig.

Føler bare jeg burde væk med det samme, men bliver nød til at have styr på det andet først. Lige nu gør jeg bare alt for at passe på ham herhjemme.
tak fordi i læste med og det er slet ikke meningen at jeg skal dunkes i hovedet fordi jeg ved godt at jeg burde gribe ind når han er oppe i det røde felt, men når man selv er hunde ræd er det ikke så enkelt

mvh ........

Ingen dunken herfra - KUN utallige VELMENENDE knus, kram og kys! Og der er langt større forskel på Ikke at gøre noget og gøre NOGET! Og DU handler!!!! Det er det vigtigste! De allervarmeste kram til dig og din søn. Forfærdeligt der findes så afstumpede mennesker derude, der gør livet bange at leve! 

Anmeld

20. september 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

jeg vælger at være anonym, både så andre ikke kan google mig og for min egen sikkerhed. Håber i læser hele vejen.

Sagen er den at jeg bliver nødt til at flytte væk fra min kæreste min søn og jeg. vi flytter langt væk, hvorhenne kan jeg ikke sige på grund af sikkerhed.

Han er overhovedet ikke god ved vores fælles søn, kan blandt andet nævne indspærring og tvang.
Jeg har rettet henvendelse til sagsbehandleren og det var meningen vi skulle have en familierådgiver, da han har svært ved at styre temperamentet.
Jeg har ikke andet mit levende råd når han ikke har behandlet ham ordentlig, mest fordi jeg selv bliver bange for ham når han er oppe i det røde felt. svært at forklare, men har selv noget med i rygsækken.

Nu vil sagsbehandleren hjælpe med alt det praktiske altså ang. børnehaveplads når vi flytter, da jeg jo stadig skal kunne følge med i skolen. Ansøgning om Støtte kontakt person bliver også sendt. + skolen vil hjælpe mig med at få en krise psykolog.

puha. Jeg tør ikke fortælle ham at vi flytter før vi er væk. han har før smidt stole efter mig og jeg vil ikke risikere at min søn skal se hvis han igen bliver voldlig.

Føler bare jeg burde væk med det samme, men bliver nød til at have styr på det andet først. Lige nu gør jeg bare alt for at passe på ham herhjemme.
tak fordi i læste med og det er slet ikke meningen at jeg skal dunkes i hovedet fordi jeg ved godt at jeg burde gribe ind når han er oppe i det røde felt, men når man selv er hunde ræd er det ikke så enkelt

mvh ........

Jeg bor i Århus kommune og hvis du har brug for noget eller bare har lyst til at snakke må du gerne skrive privat til mig. Det er godt du har taget beslutningen om at flytte fra ham stakkels din søn har selv en snart 3 årig søn og hvis nogen gjorde ham noget ville jeg slå vedkommende ihjel !

Anmeld

20. september 2013

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Du kan komme på krisecenter uanset hvorhenne i landet og uafhængigt af hvor i bor ! Kom endelig afsted med jer og får du brug for noget, eller har brug for at læsse af, skriver du bare

Tak

Anmeld

20. september 2013

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Jeg bor i Århus kommune og hvis du har brug for noget eller bare har lyst til at snakke må du gerne skrive privat til mig. Det er godt du har taget beslutningen om at flytte fra ham stakkels din søn har selv en snart 3 årig søn og hvis nogen gjorde ham noget ville jeg slå vedkommende ihjel !

tak for tilbuddet. Kan godt være jeg skriver en pb

Anmeld

20. september 2013

skoust

Anonym skriver:

Han er kun 3 år .

En af mine klassekammerater vil have også boende til vi finder en lejlighed i byen jeg vælger at flytte til. jeg har ingen ide om man kan komme på et krisecenter når man ikke bor i den samme kommune??

jeg har en masse jeg kan give dig svar på så du er velkommen til at skrive privat besked.. har været igennem noget lignende det der 

Anmeld

20. september 2013

Frk.S

Du skal bestemt ikke dunkes i hovedet. 

Du skal skal klappes på skulderen for at have fundet modet til at komme væk. For det der er hverken du eller din søn tjent med.

Man kan nemt komme til at tænke, hvorfor du ikke har gjort det før - men jeg tror bare ikke det er til at sætte sig ind i, hvis man ikke har prøvet det - at være for bange til at handle med det samme. Jeg har heldigvis ikke selv prøvet det, så det er svært at sætte sig ind i - men jeg er sikker på at du vil din søn det bedste. Og det er godt at du nu har fået lagt en plan for jer.

Hvis han virkelig er så voldelig og utilregnelig som du beskriver, så tror jeg du har truffet den helt rette beslutning ved at smutte uden at sige det først.

Mange tanker og knus herfra - håber på det bedste for dig og din søn. 

Anmeld

20. september 2013

MorDk

20. september 2013

Pcokate

Anonym skriver:

mvh ........

først en stor krammer. Sikke en lorte situation! jeg synes du er sej af at gøre noget! 

Bliv ved med at holde ud og prøv ikke at vise noget elektronisk, tale eller udstråling. I skal bare væk, og godt du kæmper for det. 

Det værste du kan gøre er at konfrontere ham, så hold ud søde. Evt. Stik af til et krisecentre, studieven, bhven indtil i får jeres eget. 

Jeg ønsker jer alt held og lykke. 

Pas på din søn og dig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.