De bedste odds -blevet insemineret :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

De symptomer havde jeg.. Og du kender jo resultatet.. 

Tror de har det godt.. De losser i hvertfald deres mor lige nu i skrivende stund........ 

Skal scannes imorgen.. 

Uh håber det er gode tegn så

Hvor dejligt, håber du deler en god Update i morgen, hvordan ser det ud med graviditets sukkersyge?
Har desværre ikke nået så meget endnu på den der til barnevognen, har haft en del bøvl med opskriften på dyrene, og har været hele følelses registret igennem hvad angår de dyr så ender nok med jeg må prøve endnu en opskrift, og denne gang fra et andet firma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

Kløver

Lillemy skriver:

Jeg kan ikke mærke noget som helst nu... men er begyndt at få noget meget mærkeligt udflåd... Sådan hvidt og ligner niveacreme... Er kommet i dag...

Krydser for os begge

Sjovt, også her, bare en del tyndere, troede faktisk jeg havde fået mens, men så ville det være 3 uger før tid, pga min lange cyklus

Anmeld

29. september 2013

Lillemy

Hmm mystisk... :-) hvor mange dage gik der fra ins til ælsprøjten var ude af kroppen= negativ test?

Anmeld

29. september 2013

Kløver

Lillemy skriver:

Hmm mystisk... :-) hvor mange dage gik der fra ins til ælsprøjten var ude af kroppen= negativ test?

Det var den den 26 men kom streg efter tid, d 28 også negativ og en svag streg efter tid, og i dag var den negativ og har ikke fået nogen streg efter tid, så den var negativ den 26(ikke testet før den 26) men ved ikke om man reelt kan sige den først har været helt ude i dag

Anmeld

29. september 2013

Kløver

Udflåd var åbenbart også kun forbigående her, du får lige billede af testene samlet over tid  Sværtet dementi den længst til højre er den 26 den i midten 28 og den til venstre 29

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. oktober 2013

Lillemy

Mit udflåd var kun ca 2 dage... det er væk igen... Jeg har valgt ikke at teste før selve testdagen... Men så burde ælsprøjten også være ude af min krop nu... ;-)

Anmeld

1. oktober 2013

Lillemy

Maja84 skriver:

Udflåd var åbenbart også kun forbigående her, du får lige billede af testene samlet over tid  Sværtet dementi den længst til højre er den 26 den i midten 28 og den til venstre 29

Kan du forresten mærke noget ?

Anmeld

2. oktober 2013

Kløver

Lillemy skriver:

Kan du forresten mærke noget ?

Ja kvalm og har de sidste par dage haft en del ondt i underlivet og i dag også haft spændinger i brysterne og hovedpine og meget træt, så håber der er gevinst

Hvad med dig

Anmeld

2. oktober 2013

Lillemy

Ikke andet end spændinger i underlivet samt udspilet mave... Jeg er på dag 8 i dag efter ins. Hvad er du?

Anmeld

2. oktober 2013

Kløver

Lillemy skriver:

Ikke andet end spændinger i underlivet samt udspilet mave... Jeg er på dag 8 i dag efter ins. Hvad er du?

12 døgn siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.