Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så kan du jo snart teste ;-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lillemy skriver: Så kan du jo snart teste ;-)
Jeg har testdag på tirsdag... :-) Og det er så kun 14 dage efter ins.
men synes jeg har fået lidt menssmerter...
Lillemy skriver: men synes jeg har fået lidt menssmerter...
uha det lyder da underligt... under alle omstændigheder skulle man jo ikke rigtig have de vilde symptomer endnu...
Maja84 skriver: Yay har de bedste os med os, efter dagens insemination Var ved gynækologen i dag, og sidst var min mands prøve nedslående, MEN fra at være 3 mil oprenset sidst var den nu på 15 mil så det var så fint, jeg havde god tyk slim hinde og 3 æg på 19, 21og 22 mm så hun ville undre sig hvis der ikke blev gevinst denne gang Så glæder mig til testdag den 7 og håber på de 2 streger
Yay har de bedste os med os, efter dagens insemination Var ved gynækologen i dag, og sidst var min mands prøve nedslående, MEN fra at være 3 mil oprenset sidst var den nu på 15 mil så det var så fint, jeg havde god tyk slim hinde og 3 æg på 19, 21og 22 mm så hun ville undre sig hvis der ikke blev gevinst denne gang Så glæder mig til testdag den 7 og håber på de 2 streger
For at det lykkedes for jer denne gang :-)
Lilje82 skriver: For at det lykkedes for jer denne gang :-)
Lillemy skriver: uha det lyder da underligt... under alle omstændigheder skulle man jo ikke rigtig have de vilde symptomer endnu...
Hvordan gik det i dag?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128