De bedste odds -blevet insemineret :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2013

pcoramt

Maja84 skriver:

Yay har de bedste os med os, efter dagens insemination

Var ved gynækologen i dag, og sidst var min mands prøve nedslående, MEN fra at være 3 mil oprenset sidst var den nu på 15 mil så det var så fint, jeg havde god tyk slim hinde og 3 æg på 19, 21og 22 mm så hun ville undre sig hvis der ikke blev gevinst denne gang

Så glæder mig til testdag den 7 og håber på de 2 streger

Hvor er det bare dejligt! Det er de tykke slimhinder der gør forskellen glæder mig til en positiv opdate D.7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

l.kjoeller

Maja84 skriver:

Ja helt sikkert, jeg vil bare se det som en fantastisk bonus at blive velsignet med to hvis det skulle ske

Ja for søren. Det ville være fantastisk. Nu  Kommer du med update ikke 

Anmeld

21. september 2013

Kløver

pcoramt skriver:

Hvor er det bare dejligt! Det er de tykke slimhinder der gør forskellen glæder mig til en positiv opdate D.7

Tusind tak, det håber vi var det også på iui du blev gravid?

Anmeld

21. september 2013

Kløver

l.kjoeller skriver:

Ja for søren. Det ville være fantastisk. Nu  Kommer du med update ikke 

Det kan du tro er allerede utålmodig

Må finde noget at få tiden til at gå med

Anmeld

28. september 2013

Lillemy

Altså... alle ved åbenbart hvor mange æg de de har dannet... jeg blev ins. i onsdags og aner intet .... Og da det var første gang vidste jeg ikke helt hvad jeg burde spørge om..

Men spændende... I skriver om tyk slimhinde- er det meget positivt? Fik nemlig at vide at min var meget fin og tyk...

Anmeld

28. september 2013

Kløver

Lillemy skriver:

Altså... alle ved åbenbart hvor mange æg de de har dannet... jeg blev ins. i onsdags og aner intet .... Og da det var første gang vidste jeg ikke helt hvad jeg burde spørge om..

Men spændende... I skriver om tyk slimhinde- er det meget positivt? Fik nemlig at vide at min var meget fin og tyk...

Jeg spurgte selv og hvor store de var, anede jeg ikke sidst, ligesom alle ved hvad deres tal er til nf, det vidste jeg heller ikke, kun at det var godt

Min gynækolog siger at en god tyk slimhinde er halvdelen af arbejdet, ellers er der ikke så store chancer for ægget borer sig fast, så e. God tyk slimhinde er positivt hvornår blev du insemeret og hvornår skal du teste, lige før vi næsten følges

Anmeld

28. september 2013

Lillemy

Dejligt med tyk slimhinde så ;-) Der er lige pludselig en masse info jeg slet ikke kender til ;-) Og når det er første gang har man jo ikke rigtig styr på hvad der skal spørges om...

Jeg blev ins. i onsdags og skal teste tirsdag den 8. okt :-)

Det er som sagt første gang. Jeg fik pergotime i 5 dage- en tablet daglig. Og var til scanning i tirsdags, hvor det bare gik tjept... Wow en flot og tyk slimhinde blev der sagt... Og æggene er klar, så der bliver ins. i morgen sagde de... Alt info jeg fik, og så gav hun mig en ælsprøjte i maven...

Anmeld

28. september 2013

Kløver

Lillemy skriver:

Dejligt med tyk slimhinde så ;-) Der er lige pludselig en masse info jeg slet ikke kender til ;-) Og når det er første gang har man jo ikke rigtig styr på hvad der skal spørges om...

Jeg blev ins. i onsdags og skal teste tirsdag den 8. okt :-)

Det er som sagt første gang. Jeg fik pergotime i 5 dage- en tablet daglig. Og var til scanning i tirsdags, hvor det bare gik tjept... Wow en flot og tyk slimhinde blev der sagt... Og æggene er klar, så der bliver ins. i morgen sagde de... Alt info jeg fik, og så gav hun mig en ælsprøjte i maven...

Hvor mange dage siger de der skal gå hos dig, her skal man først teste på dag 17, blev insemineret sidste fredag så har testdag den 7

Anmeld

28. september 2013

Lillemy

De siger 14 dage... Men det er vist lidt forskelligt alt efter hvor man er tilknyttet...

Anmeld

28. september 2013

Kløver

Lillemy skriver:

De siger 14 dage... Men det er vist lidt forskelligt alt efter hvor man er tilknyttet...

Ja må det være, jeg er pænt utålmodig allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.