Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Yay har de bedste os med os, efter dagens insemination Var ved gynækologen i dag, og sidst var min mands prøve nedslående, MEN fra at være 3 mil oprenset sidst var den nu på 15 mil så det var så fint, jeg havde god tyk slim hinde og 3 æg på 19, 21og 22 mm så hun ville undre sig hvis der ikke blev gevinst denne gang Så glæder mig til testdag den 7 og håber på de 2 streger
Yay har de bedste os med os, efter dagens insemination Var ved gynækologen i dag, og sidst var min mands prøve nedslående, MEN fra at være 3 mil oprenset sidst var den nu på 15 mil så det var så fint, jeg havde god tyk slim hinde og 3 æg på 19, 21og 22 mm så hun ville undre sig hvis der ikke blev gevinst denne gang Så glæder mig til testdag den 7 og håber på de 2 streger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Havanagila skriver: alt hvad der kan krydses. Håber den er der.
alt hvad der kan krydses. Håber den er der.
wauw. det var gode odds. og din gynækolog er godt nok large. dem jeg har haft kontakt med vil ikke inseminere hvis der er mere end 2 modne æg på grund af risiko for tvillinger
l.kjoeller skriver: wauw. det var gode odds. og din gynækolog er godt nok large. dem jeg har haft kontakt med vil ikke inseminere hvis der er mere end 2 modne æg på grund af risiko for tvillinger
alt...
Maja84 skriver: Her inseminerer de op til 4 æg alt efter størrelsen, de må ikke være gode alle sammen
Her inseminerer de op til 4 æg alt efter størrelsen, de må ikke være gode alle sammen
ok. fedt med gode chancer. men for pokker en risiko hvis de bliver til noget allesammen jeg krydser fingre for gevinst
l.kjoeller skriver: ok. fedt med gode chancer. men for pokker en risiko hvis de bliver til noget allesammen jeg krydser fingre for gevinst
esioul skriver: alt...
Maja84 skriver: De siger det er sjældent og hvis det skulle ske, er jeg 120% indforstået med reducering til 2 så ved ikke om det spiller ind
De siger det er sjældent og hvis det skulle ske, er jeg 120% indforstået med reducering til 2 så ved ikke om det spiller ind
det skulle også være mærkeligt om det lige blev dem alle men som man siger er de jo mere end velkomne
l.kjoeller skriver: det skulle også være mærkeligt om det lige blev dem alle men som man siger er de jo mere end velkomne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128