De bedste odds -blevet insemineret :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2013

Mother-love

Maja84 skriver:

Yay har de bedste os med os, efter dagens insemination

Var ved gynækologen i dag, og sidst var min mands prøve nedslående, MEN fra at være 3 mil oprenset sidst var den nu på 15 mil så det var så fint, jeg havde god tyk slim hinde og 3 æg på 19, 21og 22 mm så hun ville undre sig hvis der ikke blev gevinst denne gang

Så glæder mig til testdag den 7 og håber på de 2 streger

alt hvad der kan krydses. Håber den er der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

Kløver

Havanagila skriver:

alt hvad der kan krydses. Håber den er der.

Tusind tak, kunne være dejligt

Anmeld

20. september 2013

l.kjoeller

Maja84 skriver:

Var ved gynækologen i dag, og sidst var min mands prøve nedslående, MEN fra at være 3 mil oprenset sidst var den nu på 15 mil så det var så fint, jeg havde god tyk slim hinde og 3 æg på 19, 21og 22 mm så hun ville undre sig hvis der ikke blev gevinst denne gang

wauw. det var gode odds. og din gynækolog er godt nok large. dem jeg har haft kontakt med vil ikke inseminere hvis der er mere end 2 modne æg på grund af risiko for tvillinger 

Anmeld

20. september 2013

Kløver

l.kjoeller skriver:

wauw. det var gode odds. og din gynækolog er godt nok large. dem jeg har haft kontakt med vil ikke inseminere hvis der er mere end 2 modne æg på grund af risiko for tvillinger 

Her inseminerer de op til 4 æg alt efter størrelsen, de må ikke være gode alle sammen

Anmeld

20. september 2013

esioul

Maja84 skriver:

alt...

Anmeld

20. september 2013

l.kjoeller

Maja84 skriver:

Her inseminerer de op til 4 æg alt efter størrelsen, de må ikke være gode alle sammen

ok. fedt med gode chancer. men for pokker en risiko hvis de bliver til noget allesammen  jeg krydser fingre for gevinst 

Anmeld

20. september 2013

Kløver

l.kjoeller skriver:

ok. fedt med gode chancer. men for pokker en risiko hvis de bliver til noget allesammen  jeg krydser fingre for gevinst 

De siger det er sjældent og hvis det skulle ske, er jeg 120% indforstået med reducering til 2 så ved ikke om det spiller ind

Anmeld

20. september 2013

Kløver

esioul skriver:

alt...

Tak

Anmeld

20. september 2013

l.kjoeller

Maja84 skriver:

De siger det er sjældent og hvis det skulle ske, er jeg 120% indforstået med reducering til 2 så ved ikke om det spiller ind

det skulle også være mærkeligt om det lige blev dem alle men som man siger er de jo mere end velkomne 

Anmeld

21. september 2013

Kløver

l.kjoeller skriver:

det skulle også være mærkeligt om det lige blev dem alle men som man siger er de jo mere end velkomne 

Ja helt sikkert, jeg vil bare se det som en fantastisk bonus at blive velsignet med to hvis det skulle ske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.