Hue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2013

2721

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Ida på knap 20 måneder får hue på hver morgen! Vi cykler nemlig, så det kan hurtigt blive koldt for ørerne. Den har vi efterhånden brugt i en uges tid nu. 

Det er også netop ørene jeg tænker på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

2721

Momo skriver:

Ja det tænker jeg også på. Jeg synes simpelthen ikke det kold nok endnu  selvfølgelig er det blevet kold men hue koldt? Her venter vi altså lidt endnu. Forellers skal de da ha 3 huer på når det bliver frost grader 

Der findes jo mange forskellige huer. Der er jo stor forskel på en tynd hue af bomuld, til at hive ned over ørene og så en elefanthue af uld fx

Anmeld

19. september 2013

Fuglemor

2721 skriver:

Det er jo helt sikkert forskelligt fra barn til barn, men synes selv mine øre har været lidt generet at den køligere temp.

Mine øre reagere hele året rundt, så mig kan man ikke regne med men vinden er klart køligere nu og en tynd hue er i hvert fald bedre end ingen lige nu

Anmeld

19. september 2013

bøllen

2721 skriver:

Er i begyndt at give jeres barn hue på?
Igår da vi var ude og cykle gav jeg Charlie hue på.
Jeg synes nemlig selv det genere min øre og og tænker også jeg selv nupper en hue hvis vi skal ud idag.
Men vi var på legepladsen på samme tid som en bh og der var der ingen der havde hue på endnu. Så er jeg helt forkert på den?

Nej det er vi ikke endnu. Og har heller ikke set nogle af de andre i børnehaven med hue endnu. 

Anmeld

19. september 2013

2721

Fuglemor skriver:

Mine øre reagere hele året rundt, så mig kan man ikke regne med men vinden er klart køligere nu og en tynd hue er i hvert fald bedre end ingen lige nu

Det er også det jeg er nået frem til

Anmeld

19. september 2013

2721

bøllen skriver:

Nej det er vi ikke endnu. Og har heller ikke set nogle af de andre i børnehaven med hue endnu. 

Så er det nok bare míg der generelt er tidligt på den

Anmeld

19. september 2013

modesty

2721 skriver:

Er i begyndt at give jeres barn hue på?
Igår da vi var ude og cykle gav jeg Charlie hue på.
Jeg synes nemlig selv det genere min øre og og tænker også jeg selv nupper en hue hvis vi skal ud idag.
Men vi var på legepladsen på samme tid som en bh og der var der ingen der havde hue på endnu. Så er jeg helt forkert på den?

Min søn på 2 har haft hue på et par gange indtil videre, synes også det er ved at være hue-vejr.

Anmeld

19. september 2013

bøllen

2721 skriver:

Så er det nok bare míg der generelt er tidligt på den

Ikke nødvendigvis . Der er jo forskel på børn mm . Silas har så strik vanter på fordi han fryser om fingerne . 

Anmeld

19. september 2013

2721

bøllen skriver:

Ikke nødvendigvis . Der er jo forskel på børn mm . Silas har så strik vanter på fordi han fryser om fingerne . 

Ja okay, det har jeg ikke fået nogen klager over, endnu

Anmeld

19. september 2013

Vik

Min pige fik tynd bomuldshue på i morges. Det var kun 4 grader da vi tog afsted. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.