Hue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.926 visninger
30 svar
14 synes godt om
19. september 2013

2721

Er i begyndt at give jeres barn hue på?
Igår da vi var ude og cykle gav jeg Charlie hue på.
Jeg synes nemlig selv det genere min øre og og tænker også jeg selv nupper en hue hvis vi skal ud idag.
Men vi var på legepladsen på samme tid som en bh og der var der ingen der havde hue på endnu. Så er jeg helt forkert på den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alberte på 1 år får hue på, og har fået det de sidste par uger, hvis det har regnet eller blæst meget. 

Thea på 5 år, har en hue i børnehaven, men bruger den ik endnu. Hvis det har regnet eller blæst, bruge hun huen på jakken. Vh stine

Anmeld

19. september 2013

2721

StineW79 skriver:

Alberte på 1 år får hue på, og har fået det de sidste par uger, hvis det har regnet eller blæst meget. 

Thea på 5 år, har en hue i børnehaven, men bruger den ik endnu. Hvis det har regnet eller blæst, bruge hun huen på jakken. Vh stine

Så er jeg da ikke helt hen i vejret
Har det med at pylre lidt og nu hvor har køre på 3 uge med sygdom, bliver jeg i tvivl om jeg pakket ham for meget ind

Anmeld

19. september 2013

B&J

niks daniel får også hue på når der er møg koldt og blæser men en dag som i dag hvor solen næsten skinder og koldt men mildt så gør han ikke men han har den dog med

Anmeld

19. september 2013

2721

B&J skriver:

niks daniel får også hue på når der er møg koldt og blæser men en dag som i dag hvor solen næsten skinder og koldt men mildt så gør han ikke men han har den dog med

Her skinner solen ikke det vilde, så tror vi snupper en hue igen idag
Venter dog lidt endnu med elefant huen.

Anmeld

19. september 2013

B&J

2721 skriver:

Her skinner solen ikke det vilde, så tror vi snupper en hue igen idag
Venter dog lidt endnu med elefant huen.

god ide.. jamen her stråler solen og blå skyfri himmel fantastisk

Anmeld

19. september 2013

2721

B&J skriver:

god ide.. jamen her stråler solen og blå skyfri himmel fantastisk

Årh det lyder skønt

Anmeld

19. september 2013

serinasmor

havde slet ikke tænkt over hue endnu ... men den får hun da med imorgen ... ved ikke om jeg synes det er huevejr egentlig ... det er koldt men ikke koldt nok til vanter og hue på legepladsen (men du har nok ret i at det er på cyklen)

Anmeld

19. september 2013

Fuglemor

Har vi cyklet har vores fået hue på men har ikke tænkt på det ellers. Men kan godt være en lille tynd hue skal i brug nu

Anmeld

19. september 2013

ESV

2721 skriver:

Er i begyndt at give jeres barn hue på?
Igår da vi var ude og cykle gav jeg Charlie hue på.
Jeg synes nemlig selv det genere min øre og og tænker også jeg selv nupper en hue hvis vi skal ud idag.
Men vi var på legepladsen på samme tid som en bh og der var der ingen der havde hue på endnu. Så er jeg helt forkert på den?

Du er overhovedet ikke gal på den. Jeg overvejede imorges om det var tid til uld undertøj og overgangshue og tror det bliver tid imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.