Hue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hue - det har overhoved ikke været i mine tanker. Hvad gør I når det rigtig bliver koldt, hvis I giver hue på nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida på knap 20 måneder får hue på hver morgen! Vi cykler nemlig, så det kan hurtigt blive koldt for ørerne. Den har vi efterhånden brugt i en uges tid nu. 

Anmeld

19. september 2013

Frejsmor

Min søn på knap 2 år har ikke hue på endnu.. Men han har fået en med i skiftetasken, til hvis det skulle være koldt og blæsende..

Anmeld

19. september 2013

MorDk

Jeg giver min datter en lille tynd bomuldshue på. Personalet i vuggestue stillede spørgsmålstegn ved det, men jeg sys altså det er liiidt koldt om morgenen nu.

Anmeld

19. september 2013

Momo

MoarHvidovre skriver:

Hue - det har overhoved ikke været i mine tanker. Hvad gør I når det rigtig bliver koldt, hvis I giver hue på nu?

Ja det tænker jeg også på. Jeg synes simpelthen ikke det kold nok endnu  selvfølgelig er det blevet kold men hue koldt? Her venter vi altså lidt endnu. Forellers skal de da ha 3 huer på når det bliver frost grader 

Anmeld

19. september 2013

Mettefpigen

Her er lukas begyndt med hue og handsker.... :-) han er så også snotforkølet og hoster....

Anmeld

19. september 2013

2721

serinasmor skriver:

havde slet ikke tænkt over hue endnu ... men den får hun da med imorgen ... ved ikke om jeg synes det er huevejr egentlig ... det er koldt men ikke koldt nok til vanter og hue på legepladsen (men du har nok ret i at det er på cyklen)

Det er nok også mest der jeg tænker det er en god ide, altså når han cykler
Det er bare en tynd hue til lige at hive ned over ørene

Anmeld

19. september 2013

2721

Fuglemor skriver:

Har vi cyklet har vores fået hue på men har ikke tænkt på det ellers. Men kan godt være en lille tynd hue skal i brug nu

Det er jo helt sikkert forskelligt fra barn til barn, men synes selv mine øre har været lidt generet at den køligere temp.

Anmeld

19. september 2013

2721

ESV skriver:

Du er overhovedet ikke gal på den. Jeg overvejede imorges om det var tid til uld undertøj og overgangshue og tror det bliver tid imorgen

Uldundertøj er vi dog ikke nået til endnu, men synes bare ørene er så udsatte

Anmeld

19. september 2013

2721

MoarHvidovre skriver:

Der er jo mange typer af huer, det her er bare en tynd en til lige at hive ned over ørene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.