Hvad havde i gjort ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

Eliza

Little Miss skriver:

Til optælling kunne hun blive beskyldt for at have stjålet den.

Så hun kunne miste sit arbejde. Så jeg ville ALDRIG beholde noget der ikke var betalt for. 

Uden at vide meget om det, så vil jeg mene at de først opdager det ved et evt status opgørelse af alle vare og ik den daglige optælling af kassen, da boxen ikker er i kasse systemet.
Derfor er det ikke den enkelte, kassemedarbejder som står for skud, men det vil gå ind under alm svind (tyveri)

Jeg er ærlig nok til at sige at jeg er så uærlig, at jeg ik var gået tilbage.
JA jeg er et fælt menneske i know...

Men i sidste ende vil det ik gå ud over en enkelt person, så længe den ik er slået ind i kassen, hvilket den ik er, når den ik fremgår på bonen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

Uden at vide meget om det, så vil jeg mene at de først opdager det ved et evt status opgørelse af alle vare og ik den daglige optælling af kassen, da boxen ikker er i kasse systemet.
Derfor er det ikke den enkelte, kassemedarbejder som står for skud, men det vil gå ind under alm svind (tyveri)

Jeg er ærlig nok til at sige at jeg er så uærlig, at jeg ik var gået tilbage.
JA jeg er et fælt menneske i know...

Men i sidste ende vil det ik gå ud over en enkelt person, så længe den ik er slået ind i kassen, hvilket den ik er, når den ik fremgår på bonen.

Det snakkede vi også om (: 

Anmeld

18. september 2013

Isabella_mor

jeg tænker også på det med garantien... det er vel en form for tyveri..!! 

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

jeg tænker også på det med garantien... det er vel en form for tyveri..!! 

Det er jo ikke tyveri når den har vært igennem kassen og det hele det er jo endeligt kassedamens fejl..

Anmeld

18. september 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej min ven og jeg var en tur ude og shoppe her til aften (: 

Han har tit snakket om at han vil gerne have en xbox, så siger han i dag at det skal være nu, så siger jeg at jeg synes han skal gøre det, så var der problemer med at tage alarmen af inde i butikken, så jeg vælger at gå ud i bilen og vente, da han kommer ud i bilen siger han om jeg vil tjekke bonen imens han putter i bilen da han synes ikke det kunne passe..

Så viser det sig at kassedamen havde glemt og skanne xboxén ind, så han havde ikke betalt for xboxén selv om at den havde vært oppe igennem kassen og det hele, og hun tog alarmen af..

Så er spørgsmålet, hvad havde i gjordt ? 

A - Gået ind i butikken og sagt her jeg fik ikke betalt for denne vare da kassedamen var lidt forvirret

B - Tænkte hendes problem ikke mit, så er den jo gratis (:

Vil gerne hører sandheden fra folk ? 

jeg var gået tilbage 

Anmeld

18. september 2013

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Det er jo ikke tyveri når den har vært igennem kassen og det hele det er jo endeligt kassedamens fejl..

Tja, vil stadig kalde det for tyveri, for han vælger bevidst ikke at gå tilbage til butikken, ergo har han taget noget med fra butikken, ude at betaler for det (også selvom han først opdager det bagefter) 

Anmeld

18. september 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

der kan ske fejl, og kassedamen er måske stresset og forvirret.. men som kunde, når man er klar over at der sker den slags fejl, og især med varer af den karakter, så er det da tyveri..

det kan godt være at det er en fejl fra personalets side, men det er i princippet stadig tyveri.. 

Anmeld

18. september 2013

AMM00

Måske har jeg overset noget tekst, men hvordan kan han få en bon med på det når han ikke har betalt ? Men tilbage til spørgsmålet så havde jeg gået tilbage selvom jeg tænker ej hvor fedt gratis. Men vil aldrig have noget liggende som jeg ved ikke er blevet betalt.

Anmeld

18. september 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg ville gå tilbage og aflevere. Der er kamera over alt når expedienten opdager det kan hun gå tilbage og se hvem hun solgte den til. Det kan have konsekvenser.

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

AMM00 skriver:

Måske har jeg overset noget tekst, men hvordan kan han få en bon med på det når han ikke har betalt ? Men tilbage til spørgsmålet så havde jeg gået tilbage selvom jeg tænker ej hvor fedt gratis. Men vil aldrig have noget liggende som jeg ved ikke er blevet betalt.

Bon på de andre ting han købte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.