Hvad havde i gjort ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Hej min ven og jeg var en tur ude og shoppe her til aften (: 

Han har tit snakket om at han vil gerne have en xbox, så siger han i dag at det skal være nu, så siger jeg at jeg synes han skal gøre det, så var der problemer med at tage alarmen af inde i butikken, så jeg vælger at gå ud i bilen og vente, da han kommer ud i bilen siger han om jeg vil tjekke bonen imens han putter i bilen da han synes ikke det kunne passe..

Så viser det sig at kassedamen havde glemt og skanne xboxén ind, så han havde ikke betalt for xboxén selv om at den havde vært oppe igennem kassen og det hele, og hun tog alarmen af..

Så er spørgsmålet, hvad havde i gjordt ? 

A - Gået ind i butikken og sagt her jeg fik ikke betalt for denne vare da kassedamen var lidt forvirret

B - Tænkte hendes problem ikke mit, så er den jo gratis (:

Vil gerne hører sandheden fra folk ? 

Ærgeligt og skidt med garantien, man har jo ikke betalt. Så man ville jo egentlig kunne gå ned og købe en ny hvis den gik i stykker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Robin Hood.

Jeg havde tænkt Nice ��den var billig .

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Ærgeligt og skidt med garantien, man har jo ikke betalt. Så man ville jo egentlig kunne gå ned og købe en ny hvis den gik i stykker

Nemlig (: 

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

Robin Hood. skriver:

Jeg havde tænkt Nice ��den var billig .

Ha ha ja billige når man ikke skal give noget (: 

Anmeld

18. september 2013

Robin Hood.

Anonym skriver:

Ha ha ja billige når man ikke skal give noget (: 

Ja jeg var sgu ik gået ind igen ��

Anmeld

18. september 2013

Little Miss

Anonym skriver:

I bund og grund er det jo ikke at stjæle, den har vært igennem kassen og det hele den har vært i hendes hænder osv så det er jo hendes fejl..

Til optælling kunne hun blive beskyldt for at have stjålet den.

Så hun kunne miste sit arbejde. Så jeg ville ALDRIG beholde noget der ikke var betalt for. 

Anmeld

18. september 2013

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hej min ven og jeg var en tur ude og shoppe her til aften (: 

Han har tit snakket om at han vil gerne have en xbox, så siger han i dag at det skal være nu, så siger jeg at jeg synes han skal gøre det, så var der problemer med at tage alarmen af inde i butikken, så jeg vælger at gå ud i bilen og vente, da han kommer ud i bilen siger han om jeg vil tjekke bonen imens han putter i bilen da han synes ikke det kunne passe..

Så viser det sig at kassedamen havde glemt og skanne xboxén ind, så han havde ikke betalt for xboxén selv om at den havde vært oppe igennem kassen og det hele, og hun tog alarmen af..

Så er spørgsmålet, hvad havde i gjordt ? 

A - Gået ind i butikken og sagt her jeg fik ikke betalt for denne vare da kassedamen var lidt forvirret

B - Tænkte hendes problem ikke mit, så er den jo gratis (:

Vil gerne hører sandheden fra folk ? 

Gået ind igen ! Det har jeg ikke samvittighed til.. Arbejder selv i butik, og bliver da så glad, når jeg bliver gjort opmærksom på MIN fejl.. Så kompenserer jeg på anden vis i forhold til kunden. 

Anmeld

18. september 2013

debbie19

Den er svær at svare på når man ikke selv står i situationen.

men ville nok gå tilbage med den da alle jo begår fejl men den kassedame kommer måske til at få en kæmpe skideballe pga manglene penge. den tanke vil give mig dårlig smag i munden så vil jeg heller betale og vide jeg havde Købt den rigtig.. men vi er jo alle forskelige og kan da godt forstå man er fristet til at lade værd. jeg kunne bare ikke vis det er mig 

Anmeld

18. september 2013

Dorthe1986

Jeg ville gå tilbage med det samme! For det første drejer det sig om et ret højt beløb og for det andet, lyder det til at forvirringen med alarmen har gjort udslaget. Havde det været direkte forsømmelse, såsom en ekspedient, der har for travlt med at snakke med kollegaer/venner osv, i stedet for at have fokus på sit job, kunne jeg nok være fristet til at lade være. Men så alligevel tror jeg faktisk jeg ville gå tilbage

Anmeld

18. september 2013

FruJacobsen

Ekspedienten kan da heller ikke have været al for skarp, hvis ikke hun har undret sig over det lave beløb, når der er blevet købt dyrt elektronik...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.