Har været total fraværende de sidste 14 dage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2009

LotteN

Diana... skriver:

Jamen i er i det mindste sammen, der forskel på at være sammen engang i mellem frem for aldrig 

Knus Diana som virkelig synes det at lege kærester er SÅ vigtigt og det en ting man bare SKAL gøre for sig selv og som du skriver når i endelig har det så nyder du det os hvorfor så ikke får den nydelse lidt tier ind 

jamen jegville også ønske jeg have lyst til  det noget oftere...
men jeg orker det bare ikke...  efter en dag på arbejde, underholde lærke, spise aftensmad og så dase på sofaen og i seng.. så er jeg bare træt og vil sove når jeg rammer hovedpuden. men måske jeg skal til at tage mig lidt sammen, så det bliver bedre (nemmere sagt end gjort desværre)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

Diana...

SussieOx skriver:

Håber da også meget på at lysten kommer hurtigt igen, vi har da også været lidt sammen, men jeg nyder det slet ikke i øjeblikket og det tror jeg også han kan mærke.
Men jeg vil da også gøre hvad jeg kan når hun snart er ude, er bare bange for det selvfølgelig bliver enormt svært for mig, men vil da helt sikkert prøve 

Jeg kan virkelig godt forstå du ikke har nu.

Det er pisse svært at få gang i det igen når man har født. men det en af det ting JEG synes er en vigtig skal ting men det lydes som om at du virkelig gerne vi så det skal nok lykkes 

Knus til dig og det da lige ved at være op over dejligt.

Anmeld

19. juli 2009

Diana...

LotteN skriver:

jamen jegville også ønske jeg have lyst til  det noget oftere...
men jeg orker det bare ikke...  efter en dag på arbejde, underholde lærke, spise aftensmad og så dase på sofaen og i seng.. så er jeg bare træt og vil sove når jeg rammer hovedpuden. men måske jeg skal til at tage mig lidt sammen, så det bliver bedre (nemmere sagt end gjort desværre)

Det tror jeg gerne når man er startet på arbejdet. Hvad med den dase på sofaen kan den ikke laves om til putte tid en gang i mellem?

Anmeld

19. juli 2009

LotteN

Diana... skriver:

Det tror jeg gerne når man er startet på arbejdet. Hvad med den dase på sofaen kan den ikke laves om til putte tid en gang i mellem?

jo, det kunne den jo nok godt
starte skole 1. september, så der håber jeg på jeg får lidt mere overskud om aftenen!

Anmeld

19. juli 2009

Ox.

Diana... skriver:

Jeg kan virkelig godt forstå du ikke har nu.

Det er pisse svært at få gang i det igen når man har født. men det en af det ting JEG synes er en vigtig skal ting men det lydes som om at du virkelig gerne vi så det skal nok lykkes 

Knus til dig og det da lige ved at være op over dejligt.

Jo tak, vi glæder os også sådan! Bliver dejligt snart at have hende her

Knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.