Har været total fraværende de sidste 14 dage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Jeg har det helt fint med at selv gør det, og han har endda spurgt mig om han måtte det, sagde det måtte han da, sagde til ham, at det er ikke mig der skal bestemme om han må ordne det selv eller ej, det er hans eget valg..

Må jeg spørge hvad det er su vil købe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

Mira0911

AstridM skriver:

Jeg forstår det ikke?

Når man tænker på at en lille en kun kender den verden der er med mor og far, at så ryge fra arm til arm.

Min niece var helt fra den i flere dage efter hendes barnedåb, pas på, det kan virkelig give grim effekt.

Kan så sige Julie siger allerede fra ved at skrige, da hun kom over til min søster igår, da de var her - begyndte hun at skrige... Og tror skam os hun gør det på Søndag.. der er bare nogen i min familie der tror de ejer hende, de skal os altid lige hen og vække hende når jeg lige har fået hende til at sove - Min lillesøster gjorde det igår inden de tog hjem, sade til hende, du vækkede hende, du må selv få hende til at sove...

Anmeld

19. juli 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Må jeg spørge hvad det er su vil købe?

Ja det eneste jeg ved jeg kan købe mig til, det er hos en sexolog.... Kender ikke andre metoder...

Anmeld

19. juli 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Ja det eneste jeg ved jeg kan købe mig til, det er hos en sexolog.... Kender ikke andre metoder...

Det lyder som en god ide håber vi høre nærmer om det.

Anmeld

19. juli 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Det lyder som en god ide håber vi høre nærmer om det.

Det kan du tro i gør... Men vi vil prøve og se om vi ikke kan få gang i det selv uden prof hjælp....

Anmeld

19. juli 2009

Ox.

Diana... skriver:

Søde piger man kan godt tilfreds stille mændende uden at skulle have noget op   

Altså selv om i ikke har lyst kan man jo godt tilfredsstille dem jo, man behøver jo ikke kotte det helt. 

Må jeg spørge om i så bliver sure på mændende hvis de ordner det selv?

Knus Diana som heller ikke havet lyst men følte at det var noget der bare skulle igang igen. husk på jo længere der gå jo svære er det.

Han må gerne gøre det selv for min skyld, det er jo ikke hans skyld jeg ikke har lyst.

Jeg har prøvet alt for at prøve at komme i "humøret", men lige nu har jeg hverken overskud eller kræfter til at prøve særlig meget, men nu vrælter jeg også rundt som en and i øjeblikket hehe.

Anmeld

19. juli 2009

LotteN

Dutte84 skriver:

Det kan du tro i gør... Men vi vil prøve og se om vi ikke kan få gang i det selv uden prof hjælp....

åhr, jeg kender det godt...
Herhjemme har jeg også bare mistet sexlysten helt efter Lærke kom til verden og det er altså nu 14 måneder siden.
Jeg orker det bare ikke(ved godt det lyder meget skidt), men når vi så endelig gør det, så nyder jeg det jo - så herhjemme kører det også i en ond cirkel hvad angår sex, men heldigvis er han også megt forstående over det, men nogen gange kan det dog godt være for meget for ham!

Det er sandelig ikke nemt. men håber da i gfinder en løsning..

og kan kun sige bare rolig med barnedåben, jeg er sikker på det nok skal komme til at gå godt! her var det intet problem i hvert fald!

Anmeld

19. juli 2009

Diana...

SussieOx skriver:

Han må gerne gøre det selv for min skyld, det er jo ikke hans skyld jeg ikke har lyst.

Jeg har prøvet alt for at prøve at komme i "humøret", men lige nu har jeg hverken overskud eller kræfter til at prøve særlig meget, men nu vrælter jeg også rundt som en and i øjeblikket hehe.

Jeg kan sagtens forstå det du er gravid og man føler sig bare så usexet og jeg havet heller ikke lyst da jeg var gravid men jeg tilfredstillet så ham i staden. 

Men når man har født der tror jeg det er vigtig at man ikke venter FOR længe for jo længere man venter jo svære bliver det. Jeg havet lyst allerede en uge efter men turde ikke og der gik 8 uger inden jeg turde det eller det gjorde jeg ikke men jeg kunne godt mærke hvor det bar hen hvis vi ikke gjorde det, så jeg valgte at den første gang skal bare over ståes det var så de første 3 gange før jeg begynde at kunne nyde det igen men vi kom igen og det var bare fedt.

Anmeld

19. juli 2009

Diana...

LotteN skriver:

åhr, jeg kender det godt...
Herhjemme har jeg også bare mistet sexlysten helt efter Lærke kom til verden og det er altså nu 14 måneder siden.
Jeg orker det bare ikke(ved godt det lyder meget skidt), men når vi så endelig gør det, så nyder jeg det jo - så herhjemme kører det også i en ond cirkel hvad angår sex, men heldigvis er han også megt forstående over det, men nogen gange kan det dog godt være for meget for ham!

Det er sandelig ikke nemt. men håber da i gfinder en løsning..

og kan kun sige bare rolig med barnedåben, jeg er sikker på det nok skal komme til at gå godt! her var det intet problem i hvert fald!

Jamen i er i det mindste sammen, der forskel på at være sammen engang i mellem frem for aldrig 

Knus Diana som virkelig synes det at lege kærester er SÅ vigtigt og det en ting man bare SKAL gøre for sig selv og som du skriver når i endelig har det så nyder du det os hvorfor så ikke får den nydelse lidt tier ind 

Anmeld

19. juli 2009

Ox.

Diana... skriver:

Jeg kan sagtens forstå det du er gravid og man føler sig bare så usexet og jeg havet heller ikke lyst da jeg var gravid men jeg tilfredstillet så ham i staden. 

Men når man har født der tror jeg det er vigtig at man ikke venter FOR længe for jo længere man venter jo svære bliver det. Jeg havet lyst allerede en uge efter men turde ikke og der gik 8 uger inden jeg turde det eller det gjorde jeg ikke men jeg kunne godt mærke hvor det bar hen hvis vi ikke gjorde det, så jeg valgte at den første gang skal bare over ståes det var så de første 3 gange før jeg begynde at kunne nyde det igen men vi kom igen og det var bare fedt.

Håber da også meget på at lysten kommer hurtigt igen, vi har da også været lidt sammen, men jeg nyder det slet ikke i øjeblikket og det tror jeg også han kan mærke.
Men jeg vil da også gøre hvad jeg kan når hun snart er ude, er bare bange for det selvfølgelig bliver enormt svært for mig, men vil da helt sikkert prøve 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.