Har været total fraværende de sidste 14 dage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. juli 2009

Mira0911

Vi prøver på at få det til at fungere herhjemme... A har ferie nu og den skal nydes...
Vi prøver at få det til at fungere forholdsmæssigt... Og det går da lige så stille fremad...

Udover det, går vi end masse ture og bader med hunden...
Samtidig med gør vi klar til Barnedåben på Søndag... Vi skal i gang her i ugens løb med maden der skal laves og der skal bages.. Så det skal nok blive en travl og skøn uge - Den slutter hvert fald godt... Håber vi da på...

Men desværre - Har mange familie medlemmer sagt til mig at de skal bare sidde med Julie på Søndag - Selvfølgelig skal de da det...
Og nogen familie medlemmer har sagt at der er bare ikke nogen som skal tro at de skal sidde med Julie Konstant - Jeg sagde til de folk, hvis det skulle være på den måde, kan jeg selv sidde med hende, så kom der da ikke totterier ud af det...

Hun skal døbes i dåbskjolen jeg selv er døbt i... Nøj hvor jeg glæder mig, Men er os enorm træt af folk der spørger 10 gange om hvor mange der kommer og hvad vi skal have og spise... Har sagt at antal gæster til folk og sagt at maden er en overraskelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

Diana...

Hvor er det bare skønt at det går frem af søde i jeres forhold, og stille og roligt er bedre end at det står stille  har godt tænkt på jer. 

Ang at alle bare SKAL holde lille pigen jamen det kommer jo helt af sig selv og naturligt så tror bare du skal lade vær med at tænke på det 

Jeg håber i får en SKØN dåb på søndag og har vejret med jer. 

Glæder mig til at høre nærmer.

Knus Diana

Anmeld

19. juli 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Hvor er det bare skønt at det går frem af søde i jeres forhold, og stille og roligt er bedre end at det står stille  har godt tænkt på jer. 

Ang at alle bare SKAL holde lille pigen jamen det kommer jo helt af sig selv og naturligt så tror bare du skal lade vær med at tænke på det 

Jeg håber i får en SKØN dåb på søndag og har vejret med jer. 

Glæder mig til at høre nærmer.

Knus Diana

Tak skal du have... Men, det betyder højst sandsynlig at jeg skal købe mig sexlysten tilbage - Føler det er tvungen på den måde...

Vi håber virkelig os at vejret er med os osv... Der kommer skam os billeder på...
Har faktisk smidt nogen ind i dag... De er bare ikke valideret endnu...

Anmeld

19. juli 2009

Ox.

Dutte84 skriver:

Tak skal du have... Men, det betyder højst sandsynlig at jeg skal købe mig sexlysten tilbage - Føler det er tvungen på den måde...

Vi håber virkelig os at vejret er med os osv... Der kommer skam os billeder på...
Har faktisk smidt nogen ind i dag... De er bare ikke valideret endnu...

Kunne godt forestille mig der var gang i den, nu hvor barnedåben er så tæt på  ...
Hvornår mistede du lysten? Jeg har også mistet min fuldstændig, og har da tænkt over om den kommer igen på et tidspunkt ..

Anmeld

19. juli 2009

Mira0911

SussieOx skriver:

Kunne godt forestille mig der var gang i den, nu hvor barnedåben er så tæt på  ...
Hvornår mistede du lysten? Jeg har også mistet min fuldstændig, og har da tænkt over om den kommer igen på et tidspunkt ..

Jeg mistede lysten nogen måneder efter jeg var blevet gravid... Og der er slet ikke nogen former for lyst stadig... Selvom kæresten prøver ihærdigt...

Anmeld

19. juli 2009

Ox.

Dutte84 skriver:

Jeg mistede lysten nogen måneder efter jeg var blevet gravid... Og der er slet ikke nogen former for lyst stadig... Selvom kæresten prøver ihærdigt...

Jeg har også en enorm skyldfølelse overfor min kæreste, for selvom han siger at han forstår mig, kan man stadig godt se at han bliver frustreret, men det må heller ikke være nemt at få et nej gang på gang ...
Håber sådan på at jeg får lysten igen efter hendes ankomst, men har mine bange anelser  ...

Men du skrev man kunne købe noget der hjalp?
Hvis du ender med at købe det, må du endelig lige give lyd fra dig om de virker søde!

Anmeld

19. juli 2009

Mira0911

SussieOx skriver:

Jeg har også en enorm skyldfølelse overfor min kæreste, for selvom han siger at han forstår mig, kan man stadig godt se at han bliver frustreret, men det må heller ikke være nemt at få et nej gang på gang ...
Håber sådan på at jeg får lysten igen efter hendes ankomst, men har mine bange anelser  ...

Men du skrev man kunne købe noget der hjalp?
Hvis du ender med at købe det, må du endelig lige give lyd fra dig om de virker søde!

Jeg var så sikker på når jeg havde født, så kom lysten igen, men nej, den er ikke kommet tilbage...

Ja jeg tror på at det er hårdt at få et nej hver gang... Jeg kan sagtens mærke på min kæreste hvor sur og irriteret han bliver...

Skal nok give dig besked om det virker, hvis jeg ender med at gøre det..

Anmeld

19. juli 2009

Diana...

Søde piger man kan godt tilfreds stille mændende uden at skulle have noget op   

Altså selv om i ikke har lyst kan man jo godt tilfredsstille dem jo, man behøver jo ikke kotte det helt. 

Må jeg spørge om i så bliver sure på mændende hvis de ordner det selv?

Knus Diana som heller ikke havet lyst men følte at det var noget der bare skulle igang igen. husk på jo længere der gå jo svære er det.

Anmeld

19. juli 2009

Mira0911

Jeg har det helt fint med at selv gør det, og han har endda spurgt mig om han måtte det, sagde det måtte han da, sagde til ham, at det er ikke mig der skal bestemme om han må ordne det selv eller ej, det er hans eget valg..

Anmeld

19. juli 2009

AstridM

Dutte84 skriver:

Men desværre - Har mange familie medlemmer sagt til mig at de skal bare sidde med Julie på Søndag - Selvfølgelig skal de da det...
Og nogen familie medlemmer har sagt at der er bare ikke nogen som skal tro at de skal sidde med Julie Konstant - Jeg sagde til de folk, hvis det skulle være på den måde, kan jeg selv sidde med hende, så kom der da ikke totterier ud af det...

Jeg forstår det ikke?

Når man tænker på at en lille en kun kender den verden der er med mor og far, at så ryge fra arm til arm.

Min niece var helt fra den i flere dage efter hendes barnedåb, pas på, det kan virkelig give grim effekt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.