Vi prøver på at få det til at fungere herhjemme... A har ferie nu og den skal nydes...
Vi prøver at få det til at fungere forholdsmæssigt... Og det går da lige så stille fremad...
Udover det, går vi end masse ture og bader med hunden...
Samtidig med gør vi klar til Barnedåben på Søndag... Vi skal i gang her i ugens løb med maden der skal laves og der skal bages.. Så det skal nok blive en travl og skøn uge - Den slutter hvert fald godt... Håber vi da på...
Men desværre - Har mange familie medlemmer sagt til mig at de skal bare sidde med Julie på Søndag - Selvfølgelig skal de da det...
Og nogen familie medlemmer har sagt at der er bare ikke nogen som skal tro at de skal sidde med Julie Konstant - Jeg sagde til de folk, hvis det skulle være på den måde, kan jeg selv sidde med hende, så kom der da ikke totterier ud af det...
Hun skal døbes i dåbskjolen jeg selv er døbt i... Nøj hvor jeg glæder mig, Men er os enorm træt af folk der spørger 10 gange om hvor mange der kommer og hvad vi skal have og spise... Har sagt at antal gæster til folk og sagt at maden er en overraskelse...
Anmeld