Hvilke uddannelse har du og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

Jenny12

Jeg selv studere til tegnsprogstolk og er slet ikke i tvivl om at det er det jeg skal.

Jeg er snart 25 og der er langt vej endnu, jeg er da tæt på de 30 før jeg er fædig, især hvis der skulle komme endnu et års barsel midt i det hele.

Du skal da bare hoppe ud i det og så fuldføre det - det er ikke altid, at jeg elsker mit studie og jeg har også tvivlet på om det var det jeg skulle.
Men arbejdslivet som tolk tiltaler mig og jeg har da også en forestilling om hvad, hvordan og hvornår jeg skal arbejde - om ikke andet så er jeg jo ikke tvunget til at arbejde som tolk hvis det kommer til det.
Men uddannelse kan da altid bruges, om ikke andet så får man udvidet sin horisont og bliver klogere på sig selv og på verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg er 21 år, mor til en pige fra 2012, er er netop igang med nogle hf enkeltfag som jeg ville ha brugt til en socialrådgiver uddannelse, men nu er jeg kommet i tvivl... 

Jeg har en HG, uden elevtiden og jeg har mine hf enkeltfag, men aner ikk hvad jeg skal blive?!? Ved godt i ikke kan give mig svaret - men håber på lidt inspiration... 

Jeg vil gerne blive til noget og få arbejde og succes! Men indtil videre er jeg bare evigheds student! Og vil så gerne bevise jeg kan mere! 

- Så hvilken uddannelse har du & hvorfor netop den?  

Jeg er uddannet sosu hjælper

dernæst arbejdede jeg nogle år i faget

tog dyrepasser grundforløbet i 2011

dernæst pædagog fagpakken på VUC

og går nu på pædagog uddannelsen

Anmeld

17. september 2013

lycly

Jeg har en hg og er pt i lære (når jeg ikke er på barsel) i en føtex. Jeg eeeelsker mit job og jeg elsker uddannelsen. Dansk supermarked har sin egen skole og det er så fedt at være deroppe (den ligger i Ebeltoft og man skal være der en uge af gangen). Undervisningen er spændende og lærerig og man lærer rigtig meget om sig selv og andre mennesker. Selvom det "bare" er en salgs assistent uddannelse

Anmeld

17. september 2013

Youngster

Jeg har en STX med MatA, FysB og KemB - jeg læser til diplomingeniør i Integreret Design  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.