Hej!
Jeg kan sagtens forstå du gerne vil videre og få en mere konkret idé om hvad du gerne vil uddanne dig til. Men først må jeg sige til dig, at som du nok godt ved, uddannelse er noget der tager tid, og det er aldrig for sent at skifte mening.
Det at du tager hf-enkeltfag nu er rigtig godt, og derfra kan du komme ja, næsten til alle de uddannelser du kunne tænke dig
Jeg tror det handler om at acceptere hvor man er, og tag al læring og erfaring som noget positivt.
Personligt tog jeg selv gymnasiet, sproglig linje, og søgte ind på RUC og fik afslag. Efter en tur i kulkælderen besluttede jeg mig for at tage supplerende hf-enkeltfag. Midt under dem fandt jeg ud af at jeg gerne ville være fysioterapeut. Jeg afsluttede enkeltfagene, og kom ind på en standby plads på fys-studiet.
Jeg er nu færdiguddannet fys, men er stadig igang med at uddanne mig via kurser, og bliver ikke 100% færdig med det før om laaaaaang tid.
Derudover, så er det sjældent at man bare lige finder en drømmeuddannelse, så det er helt normalt at shoppe lidt rundt. Derudover, så fandt jeg ud af, at når man ikke lige kommer ind på drømmestudiet og må læse noget andet, så finder man en passion for det, jo mere man lærer på området.
I dag er jeg mega glad for at være fys, og kunne ikke se mig som noget andet 
Så held og lykke med det, håber du kunne bruge mine ord til noget 
Anmeld