Hvad f***** sker der lige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

Kløver

DMuslimah skriver:

Det er jo det, og også det jeg var bevidst om og regnede med er sket her indtil den pludselig blev positive imorges, og så er mit spørgsmål om det er hørt om at det er sket før eller om det er muligt at de kan gå fra positiv til negativ og så til positiv igen og der er en lille baby og hvad årsagen til de forskellige udslag kan være? :-)

Jeg tror udslagene er pga selve testene, nu har du testet over lang tid, og nogle gange kan det også have noget at gøre med at urinen er tyndere på andre tidspunkter
Nogle gange kan man også blive gravid men hvor det ikke udvikler sig, derfor er hcg ikke i stigning men forsvinder først efter mens så der kan være flere årsager
Jeg tror desværre det bedste der kan høres er at være tålmodig da svarene vil komme,men ved det er svært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

ønskebørn74

DMuslimah skriver:

Nogle var svage, nogle var tydelige og alle efter tid jo, men 20 teste der viser positiv på den ene eller anden måde også selv efter tid tager jeg altså som positive, for det ville næsten være umuligt at jeg har købt 20 teste alle med fejl eller som alle viser falsk positiv. Det tror jeg simpelthen ikke på.

En test der bliver positiv efter tid er negativ.. Stregen er ugyldig..

Anmeld

16. september 2013

DMuslimah

ønskebarn74 skriver:

En test der bliver positiv efter tid er negativ.. Stregen er ugyldig..

Yes, men så er det godt jeg kunne se stregen ville komme inden tid. Det var heller ikke det mit spørgsmål gik ud på, om en streg er gyldig eller ej. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.