Hvad f***** sker der lige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

Kløver

DMuslimah skriver:

Men det jeg ikke forstår er at de starter med positiv, for så at vise negativ for nogle dage siden, og nu positiv igen. Kan det virkelig lade sig gøre?

Altså kan du lægge billede op

Har selv oplevet det og fået mange som reagerer efter tid uden at være gravid, netop pga kemien i en test, restfarve, skyggestreger osv derfor jeg altid bekræfter med en digital da det er ulideligt at gå i uvished hvis man er i tvivl
Man kan også gøre sig selv den tjeneste ikke at kigge på testen efter tid da resultatet netop kan ændres, har for mange år siden hvor jeg ikke ønskede en graviditet, haft en test som blev bragende positiv efter tid, og jeg var ikke gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

modesty

Nogle var svage, nogle var tydelige og alle efter tid jo, men 20 teste der viser positiv på den ene eller anden måde også selv efter tid tager jeg altså som positive, for det ville næsten være umuligt at jeg har købt 20 teste alle med fejl eller som alle viser falsk positiv. Det tror jeg simpelthen ikke på.

Hvis de alle først er positive efter tid, er de jo ugyldige... Det er ikke fejl eller falsk positiv - det ville det jo kun være hvis det var indenfor tid.

Jeg tror bare at du skal slappe lidt af, droppe alle de tests og vente en uges tid og se om mens ikke kommer.

Anmeld

16. september 2013

DMuslimah

Maja84 skriver:

Altså kan du lægge billede op

Har selv oplevet det og fået mange som reagerer efter tid uden at være gravid, netop pga kemien i en test, restfarve, skyggestreger osv derfor jeg altid bekræfter med en digital da det er ulideligt at gå i uvished hvis man er i tvivl
Man kan også gøre sig selv den tjeneste ikke at kigge på testen efter tid da resultatet netop kan ændres, har for mange år siden hvor jeg ikke ønskede en graviditet, haft en test som blev bragende positiv efter tid, og jeg var ikke gravid

Jeg kunne ane en streg på dem alle inden tid, men hvor de er blevet tydeligere efter tid.

Anmeld

16. september 2013

DMuslimah

modesty skriver:

Hvis de alle først er positive efter tid, er de jo ugyldige... Det er ikke fejl eller falsk positiv - det ville det jo kun være hvis det var indenfor tid.

Jeg tror bare at du skal slappe lidt af, droppe alle de tests og vente en uges tid og se om mens ikke kommer.

Jeg har taget test før som har været negative og de er forblevet negative efter tid. Så forstår ikke hvis det kan ændre sig ved tyve teste? Har droppet testene. :-) Nu venter jeg bare.

Anmeld

16. september 2013

Kløver

DMuslimah skriver:

Jeg kunne ane en streg på dem alle inden tid, men hvor de er blevet tydeligere efter tid.

Så ville jeg tage en digital, men synes man kan ane en svag streg på langt de fleste teste den skal kunne ses tydeligt i strakt arm testen før den er positiv

Anmeld

16. september 2013

DMuslimah

Jeg har læst et sted hvor en pige skrev at hun havde snakket med en der står for producenten af graviditetstest og havde fået afvide at grunden til at der er en tidsgrænse på enten 5 eller 10 min er for deres sikkerheds skyld, HVIS den viser positiv og der intet er og at det er den eneste grund til den regel med indenfor x antal minutter. Hvis den først viser positiv efter 15 min betyder det ikke at den SLET IKKE er til at regne med, for det kan være der ikke er nok hcg til at det kan måles på 5 min, men først ved 15.

Anmeld

16. september 2013

DMuslimah

Maja84 skriver:

Så ville jeg tage en digital, men synes man kan ane en svag streg på langt de fleste teste den skal kunne ses tydeligt i strakt arm testen før den er positiv

I know ;-)

Anmeld

16. september 2013

Kløver

DMuslimah skriver:

Jeg har læst et sted hvor en pige skrev at hun havde snakket med en der står for producenten af graviditetstest og havde fået afvide at grunden til at der er en tidsgrænse på enten 5 eller 10 min er for deres sikkerheds skyld, HVIS den viser positiv og der intet er og at det er den eneste grund til den regel med indenfor x antal minutter. Hvis den først viser positiv efter 15 min betyder det ikke at den SLET IKKE er til at regne med, for det kan være der ikke er nok hcg til at det kan måles på 5 min, men først ved 15.

Men man kan netop ikke regne med det, og derfor nemt at blive skuffet, da nogle graviditeter slutter næsten. Før de er begyndt og bla kan give udslag også

Kan godt forstå det er meget frustrerende

Anmeld

16. september 2013

DMuslimah

Maja84 skriver:

Men man kan netop ikke regne med det, og derfor nemt at blive skuffet, da nogle graviditeter slutter næsten. Før de er begyndt og bla kan give udslag også

Kan godt forstå det er meget frustrerende

Det er jo det, og også det jeg var bevidst om og regnede med er sket her indtil den pludselig blev positive imorges, og så er mit spørgsmål om det er hørt om at det er sket før eller om det er muligt at de kan gå fra positiv til negativ og så til positiv igen og der er en lille baby og hvad årsagen til de forskellige udslag kan være? :-)

Anmeld

16. september 2013

Manna

Jeg synes, det ville være en god ide at ringe til din læge.
Andre forhold end graviditet kan give hcg i blodet og det bør undersøges.
Muligheden for en bio, som du har fejltolket som sen/tidlig mens er vel også en mulighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.