Hvad f***** sker der lige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.696 visninger
22 svar
10 synes godt om
16. september 2013

DMuslimah

Jeg har testet positivt på g-test i 3uger, indtil for nogle dage siden hvor 3 har været negative, og nu har jeg imorges lige testet svagt positivt igen. Hva sker der lige!!!!
Det kan da ikke være normalt. Dræb mig lige mere end jeg følte mig dræbt i forvejen. Det er da den rene psykose! Skulle have haft mens igår, og den er normalt aldrig forsinket. Har kun prøvet den er kommet før tid.

Sorry mit sure opstød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Karina84

Undskyld, men har du testet positiv 3 uger før tid så? Så har ægget jo slet ikke sat sig fast endnu 

Tror lige jeg ville strække den et par dage og så teste igen, du er kun gået en enkel dag over tid 

Anmeld

16. september 2013

DMuslimah

Karina84 skriver:

Undskyld, men har du testet positiv 3 uger før tid så? Så har ægget jo slet ikke sat sig fast endnu 

Tror lige jeg ville strække den et par dage og så teste igen, du er kun gået en enkel dag over tid 

Jeg fik min mens sidste gang d 15-8, og kunne teste positivt fra d. 30-8 og indtil for en uges tid siden cirka.
Måske min ÆL har været tidligt på den. Det er den eneste mulige grund til det som jeg kan komme på.

Synes bare det er ekstremt forvirrende, og trættende.

Anmeld

16. september 2013

DMuslimah

Jeg har bare aldrig hørt om positiv, negativ og så positiv IGEN.

Gider bare snart ikke bøvle mere med det oveni hovedet, altså.
Det er ikke fordi kæresten og jeg overhovedet er igang med PB.
En baby mere er da ønsket, men synes godt nok det tager på ens kræfter alt det her positiv negativ positiv halløj.

Nu havde jeg lige slået i hovedet på mig selv at der ingenting var da den jo viste negativ, og vidste at det kunne ende i en Bio når jeg kunne teste positivt så tidligt, og så har jeg egentlig haft ro i hovedet de sidste dage. Men idag kom det hele da lige op i en IGEN med 213000 tanker.

Du godeste!

Anmeld

16. september 2013

gædde/gitte

DMuslimah skriver:

Jeg har bare aldrig hørt om positiv, negativ og så positiv IGEN.

Gider bare snart ikke bøvle mere med det oveni hovedet, altså.
Det er ikke fordi kæresten og jeg overhovedet er igang med PB.
En baby mere er da ønsket, men synes godt nok det tager på ens kræfter alt det her positiv negativ positiv halløj.

Nu havde jeg lige slået i hovedet på mig selv at der ingenting var da den jo viste negativ, og vidste at det kunne ende i en Bio når jeg kunne teste positivt så tidligt, og så har jeg egentlig haft ro i hovedet de sidste dage. Men idag kom det hele da lige op i en IGEN med 213000 tanker.

Du godeste!

har du været ved lægen??
jeg tænker homonforstyrrelser af en art?! graviditet uden for livmoderen osv

Anmeld

16. september 2013

modesty

Jeg fik min mens sidste gang d 15-8, og kunne teste positivt fra d. 30-8 og indtil for en uges tid siden cirka.
Måske min ÆL har været tidligt på den. Det er den eneste mulige grund til det som jeg kan komme på.

Synes bare det er ekstremt forvirrende, og trættende.

Det lyder meget mærkeligt at du skulle være teste positivt 14. dage efter sidste mens' første dag. Hvorfor har du overhovedet testet på det tidspunkt?

Men ja, det lyder underligt. Måske du kunne bede din læge om at tage nogle blodprøver?

Anmeld

16. september 2013

Kløver

Var dine G-stedt ikke med svag streg efter tid? Det kan måske give forklaringen

Ville tage en digital test

Anmeld

16. september 2013

DMuslimah

modesty skriver:

Det lyder meget mærkeligt at du skulle være teste positivt 14. dage efter sidste mens' første dag. Hvorfor har du overhovedet testet på det tidspunkt?

Men ja, det lyder underligt. Måske du kunne bede din læge om at tage nogle blodprøver?

Ja, det gøre det, men jeg tror min ÆL har været tidligt på den og måske lagt lige efter min mens måske. Plejer at få den en uge efter mens, så kan jo godt være den er kommet før. Det er ikke helt umuligt efter hvad jeg har læst mig frem til

Testede egentlig bare ''i sjov'' fordi jeg var ved at brække mig over alt mad en hel dag og derfor intet spise, og jeg aldrig har det sådan.

Kontakter læge imorgen.

Anmeld

16. september 2013

DMuslimah

Maja84 skriver:

Nogle var svage, nogle var tydelige og alle efter tid jo, men 20 teste der viser positiv på den ene eller anden måde også selv efter tid tager jeg altså som positive, for det ville næsten være umuligt at jeg har købt 20 teste alle med fejl eller som alle viser falsk positiv. Det tror jeg simpelthen ikke på.

Anmeld

16. september 2013

DMuslimah

Maja84 skriver:

Men det jeg ikke forstår er at de starter med positiv, for så at vise negativ for nogle dage siden, og nu positiv igen. Kan det virkelig lade sig gøre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.