hva syntes i om disse lamper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Heldigvis har vi alle forskellige smag - andet ville være kedeligt - de er absolut ikke min stil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MoarHvidovre skriver:

Heldigvis har vi alle forskellige smag - andet ville være kedeligt - de er absolut ikke min stil

Jeg var heller ik overbevist om at jeg lige syntes de var så fede da jeg lige så dem, men nu har de vist bare vundet sig ind på mig. Desvære syntes kærsten ik det sammen... Nu må vi se hva der sker, de står nemlig i et dødsbo vi overvejer at opkøbe. Vh stine

Anmeld

15. september 2013

stjernehimmel

Nu er guld slet ikke mig.... Såååå.... Men ellers er de meget søde 

Anmeld

15. september 2013

StineW79

stjernehimmel skriver:

Nu er guld slet ikke mig.... Såååå.... Men ellers er de meget søde 

Jeg er normalt heller ik til guld, men syntes bare de vokser på mig!! Vh stine

Anmeld

15. september 2013

MortilElias2010

StineW79 skriver:

Hvis jeg selv ska beholde dem, ska de stå på en skænk i spisestuen, men kærsten er desvære ik så vild med dem! 

Men ved slet ik hva de ville ku sælges vidre for, hvis det var! Vh stine

200-250 pr. stk. Tror ikke de skal højere op.  Det var bare første indskydelse. 

Anmeld

16. september 2013

Momo

Jamen den er da meget fin, men absolut overhoved ikke mig  Jeg er ikke så godt til bordlamper og guld når det ikke er smykker hi hi 

Anmeld

16. september 2013

StineW79

MortilElias2010 skriver:

200-250 pr. stk. Tror ikke de skal højere op.  Det var bare første indskydelse. 

Nej det med priser har jeg heller ik den fjerneste ide. Men tænker at det nok også er deromkring!! Vh stine

Anmeld

16. september 2013

StineW79

Momo skriver:

Jamen den er da meget fin, men absolut overhoved ikke mig  Jeg er ikke så godt til bordlamper og guld når det ikke er smykker hi hi 

Det var også det første jeg tænkte, men jo mere jeg ser på dem, jo feder syntes jeg der er. Måske man bare lige ska vende sig til dem! Vh stine

Anmeld

16. september 2013

serinasmor

Skærmen er fed foden kan jeg til gengæld slet ikke lide ... Hvad skærmen skulle stå på for at det fungerer for mig ved jeg ikke ... Men noget der var lige så enkelt i udtrykket som skærmen

Anmeld

16. september 2013

Faith

Bryder mig ikke om den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.