hva syntes i om disse lamper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
31 svar
26 synes godt om
15. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja overskriften siger jo sig selv, men hva syntes i/du om disse lamper?? Der er 2 af dem. Skærmen er mørke brun, og det er et guld bånd der sidder rundt om!! Vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

DianaRJS

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger jo sig selv, men två syntes i/du om disse kamper?? Der er 2. Af dem. Vh stine

synes de er hammer charmerende!!!!!

Anmeld

15. september 2013

jydeinden

absolut ikke min smag

Anmeld

15. september 2013

Leneur

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger jo sig selv, men två syntes i/du om disse kamper?? Der er 2. Af dem. Vh stine

Ja hvis de ikke havde haft det guld på, var de såmænd meget pæne men jeg bryder mig generelt ikke om bordlamper.

Anmeld

15. september 2013

MortilElias2010

StineW79 skriver:

Dem kan jeg godt lide. I så fald de matcher til indretningen i det rum de skal stå i - men det er jo en smagssag. Jeg tænker enten i stuen på en skænk eller i soveværelset. De er lidt egyptiske i mine øjne og mystiske, hvilket efter min mening er  

Anmeld

15. september 2013

Demata

Synes de er fede!

Ville passe fint ind hos mig

Anmeld

15. september 2013

LilleSmølf

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger jo sig selv, men hva syntes i/du om disse lamper?? Der er 2 af dem. Skærmen er mørke brun, og det er et guld bånd der sidder rundt om!! Vh stine

Kan godt lide lampeskærmen men synes ikke den passer til foden.

Den har lidt et egyptisk look, synes jeg,  og så jeg den hos andre ville jeg tænke den var pæn.

Ville dog aldrig selv have den, men nu er jeg heller ikke fan af lamper overhovedet (:

Anmeld

15. september 2013

C-Dog

Den er flot. Men ville slet ikke passe til vores lyse og lette indretning. Men til et herre værelse med flotte mahogni møbler og chesterfield sofaer er den lige i øjet :-D

Anmeld

15. september 2013

Sander&Vitus-Mor

StineW79 skriver:

De er ikke min stil.

Anmeld

15. september 2013

Menne

Ikke lige mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.