hva syntes i om disse lamper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

Sabina92

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger jo sig selv, men hva syntes i/du om disse lamper?? Der er 2 af dem. Skærmen er mørke brun, og det er et guld bånd der sidder rundt om!! Vh stine

Ikke lige min smag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Stumpen

Meget langt fra min smag..

Anmeld

15. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
DianaRJS skriver:

synes de er hammer charmerende!!!!!

Syntes at jo mere jeg kigger på dem, jo feder er de. De er i et dødsbo jeg overvejer at opkøbe. Ved ik om jeg selv vil beholde dem, eller evt sælge dem vidre, da kærsten syntes de er grimme

Men hva ku man evt sælge dem for hvis det var, tror du?? Vh stine

Anmeld

15. september 2013

StineW79

MortilElias2010 skriver:

Dem kan jeg godt lide. I så fald de matcher til indretningen i det rum de skal stå i - men det er jo en smagssag. Jeg tænker enten i stuen på en skænk eller i soveværelset. De er lidt egyptiske i mine øjne og mystiske, hvilket efter min mening er  

Hvis jeg selv ska beholde dem, ska de stå på en skænk i spisestuen, men kærsten er desvære ik så vild med dem! 

Men ved slet ik hva de ville ku sælges vidre for, hvis det var! Vh stine

Anmeld

15. september 2013

StineW79

Demata skriver:

Synes de er fede!

Ville passe fint ind hos mig

De står i et dødsbo jeg overvejer at opkøbe. 

Jeg syntes de er super fede, men kærsten er desvære ik så vilde med dem.

Hva tror du evt de ville ku sælges vidre for?? Vh stine

Anmeld

15. september 2013

DianaRJS

StineW79 skriver:

Syntes at jo mere jeg kigger på dem, jo feder er de. De er i et dødsbo jeg overvejer at opkøbe. Ved ik om jeg selv vil beholde dem, eller evt sælge dem vidre, da kærsten syntes de er grimme

Men hva ku man evt sælge dem for hvis det var, tror du?? Vh stine

bare sig til ham han ikke har noget at sige

jeg kunne godt finde på at beholde dem, og så muligvis bare gøre dem mere "moderne" måske spraymale foden så den blier sølv/hvid istedet for. f.eks.

men puha ved det faktisk ikke. jeg er en af de personer der er mega dårlig til at finde ud af hvad man skal have for ting haha derfor jeg aldrig er kommet af med noget af det jeg burde sælge for aner ikke hvad jeg skal tage for det

Anmeld

15. september 2013

Demata

Jeg ville gerne give et par hundrede stykket, men ved selvfølgelig ikke om de er mere værd? 

300 for en eller 500 for begge, kunne være fint. 

Anmeld

15. september 2013

StineW79

Demata skriver:

Jeg ville gerne give et par hundrede stykket, men ved selvfølgelig ikke om de er mere værd? 

300 for en eller 500 for begge, kunne være fint. 

Ka være jeg lige ska ha dig i tankerne, hvis vi får opkøbt det, og kærsten ik går med til at beholde dem?! Vh stine

Anmeld

15. september 2013

Demata

StineW79 skriver:

Ka være jeg lige ska ha dig i tankerne, hvis vi får opkøbt det, og kærsten ik går med til at beholde dem?! Vh stine

Meget gerne!

Har lige vist min kæreste billedet, og han synes de passer perfekt til vores stue! Great minds think alike

Anmeld

15. september 2013

StineW79

Demata skriver:

Meget gerne!

Har lige vist min kæreste billedet, og han synes de passer perfekt til vores stue! Great minds think alike

Det gør de nemlig!! Har lige været over og kigge på dem igen, og ku se at det er 2 forskellige størrelser, men syntes bare det gør dem endnu feder!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.