Wimmie skriver:
Jeg håber da ikke du kalder ham for en dårlig far udelukkende over eksempler som disse... I min verden skal der en del mere til.
Det er anderledes end jeg selv ville gøre/reagere og jeg håber da heller ikke at han altid er sådan men at han også har kærlige sider og viser dem.
Synes du skal tage en snak med ham - det lyder som en mand der er presset/stresset eller generelt har en kort lunte eller manglende tålmodighed. Det kunne være han skulle have noget hjælp til at tackle sådanne situationer mere optimalt.
ja men skulle nok også have skrevet noget mere ned, det er jo ikke kun de to ting.
han har kort lunte, der skal intet til før han råber af sine unger, han gider ikke lege med dem, de er mest i vejen. lige meget hvad børnene beder ham om, så er det endten "århh altså" "ih altså"og så ruller han øjne af dem. han gider dem overhovedet ikke. havde det været min far der gjorde sådan, så ville jeg sku blive ked af det, og jeg synes at hvis man gør sine børn konstant kede af det, så er man en dårlig far
han har nogle nogle gange gode sider, men det er så lidt, at det slet ikke opvejer alt det dårlige
Anmeld