110811 skriver:
Hejsa..
Nu har jeg ikke læst alle indlægene... Men - han skal vel aflægge urinprøver forud for samvær hvis han drikker?
Og er der ikke mulighed for at han udebliver fra samværet? Eller ikke kan aflægge disse urinprøver? Så kan du søge om ophævelse af samværsret.. Jeg har lige gjort det med min x, da han ikke overholder aftaler om ren urinprøve (her er det dog stoffer der er tale om) og han reagerer ikke på statsforvaltningens breve. Jeg gider ikke at han kan søge samvær når han har lyst, for min søn på 2 år har brug for stabilitet, og det hjælper bare ikke at hans far er der lidt, så er han der ikke, så er han der igen og nej..
Min eks er psykisk syg og bliver psykotisk når han drikker, men ud over det så er han så styret af hans adhd, at han slet ikke kan lave en struktureret hverdag, og han er styret af hans impulser. Han har drukket de første 6 år af vores datters liv, og han har flere domme for vold mod embedsmænd i funktion.
Sidste år angreb han to betjente med en kniv, hvor han ramte den ene.
Han søgte sidste år om samvær på psykiatrisk afdeling, fordi han ville se vores datter, ikke fordi han mente at vores datter havde brug for at se ham.
Han respekterer ikke engang at hun ikke vil kysse eller kramme, så det endte med hun bare stod helt stiv og lod ham kramme og kysse hende.
Jeg nægtede at udlevere i starten af januar sidste år, da han havde drukket i smug. Derefter gik der nogle dage, og han angreb politiet i en brandert. Politiet var tilkaldt, da han havde truet med selvmord overfor flere inkl. mig.
Vores datter har haft voldsomme reaktioner på alt den kaos i hendes liv, og hun er endelig i en god udvikling, og jeg er 100% overbevist om, at samvær vil stoppe hendes udvikling igen. De har samtaler hver mandag i telefonen, og det er rigeligt til tider, hvor hun tænker meget over, det som han siger.
Min eks har taget alle de former for stoffer der findes også, men hans primære misbrug har altid været alkohol. Han kan snyde stort set alle, og kan skjule hans misbrug i lang tid, inden nogle gennemskuer det.
Han virker til at være ok lige pt, men alt erfaring viser, at det ikke holder, og at han er fremragende til at skjule ting.
Jeg er nemlig helt enig med dig i, at børnene har brug for noget stabilt, ingen børn fortjener forældre, der bare vader ud og ind af deres liv.
Synes bare det skal overståes nu