baby012 skriver:
Åh Gud hvor føler jeg med dig 
Der er desværre ikke meget at gøre før barnet er 7(gammel nok til at sige hun ikke vil have samvær)
indtil da, kan han søge igen, igen, og igen..
der skal RIGTIG meget til for at de ikke får samvær når de er ude af fængslet ..
Et eksempel om hvor åndsvsge reglerne er !
en sf mine veninder møder T .. Hun har et barn i forvejen som ikke ser sin far, T bliver en bonus far for barnet, hun bliver gravid efter to års forhold, det hele er fint, indtil fødslen nærmer sig,han skubber hende i et skænderi med af trapper fra 3. sal . Imens hun har sin søn i armene, hun flugter ind til en nabo og de ringer efter en ambulance, hun ligger der til hun skal føde, og hendes søn ligger med svær hjernerystrlse,
tiden går, han vil se datteren, men moren er stærkt imod! Han tager op til hende, han bryder ind, han truer hende og hendes søn på livet og smadre lejligheden. Han skubber hende ind i er skab og råber sf hende, alt dette, har hun optaget, han fortsætter med at smadre lejligheden, og en enkelt hang får hun tæsk, hun går til politiet MANGE GANGe! men fordi at haner optaget uden atvide det, er det ikke brugbart bevismateriale.. Han får politi tilhold, men nu er han endnu mere vred, han vil have sin datter, og truer med at slå hende ihjel hvis moren ikke udlevere hunde frivilligt.. Mor nægter stadig..
Han tager den til sidst i stfv. Og får samvær, han henter datteren og skal være alene med hende, min veninde er knust og forlanger en forklaring fra stfv. Han er tidligere straffet også flere gange for vold..
men så længe st han ikke har gjort barnet noget, så må han se det
Hvor er det forfærdeligt at høre, men DESVÆRRE, er det ikke en enkeltstående fortælling.
Fædre har fået alt for mange rettigheder med den nye lov. Det er frygteligt og det er børnene det går ud over.