Boligindretning og Børn?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2013

MorDk

Mange tak for jeres svar! Jeg har bare nogen gange undret mig over de ydserst rene, smukke hjem (billeder på instagram fra mødre på barsel) Har bare slet ikke kunne forene mig med det hehe) Jeg var lykkelig bare jeg kunne nå et bad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

serinasmor

MorDk skriver:

Mange tak for jeres svar! Jeg har bare nogen gange undret mig over de ydserst rene, smukke hjem (billeder på instagram fra mødre på barsel) Har bare slet ikke kunne forene mig med det hehe) Jeg var lykkelig bare jeg kunne nå et bad!

Det er mødre der enten har stress eller sovebørn + børn der ikke tumler og kun sidder stille ... og børn der ELSKER at ligge selv

Enten det eller også er de ENORMT gode til at rydde op i pletter og skynde sig at tage billeder af det og smække det på insta du kan jo ikke se om køkkenet ligner noget der er løgn når de tager billeder i stuen/entreen ...

Husk at folk typisk lægger den polerede version af sig selv ud til offentligt skue

og hvis der er nogle der føler sig truffet, for det roder da aldrig hos dem... så prøv det bare én dag man dør ikke af det

Anmeld

13. september 2013

Miss-86

Jeg har samme tanker som dig - Når vi EN dag får børn!

Jeg har også nogle dyre pynteting (lysestager, urtepotter, vaser) og dem er jeg lidt øm overfor! Såå de må bare i en højde der ikke er tilgængelig for små børn.

Men jeg forstår dig 100%
Mht. dit sofabord, kan du ikke shine det up, på en eller anden måde?
Ved jo ikke hvad det er lavet af, men evt. male det.. Lakere, eller andet? Så du får følelsen af et nyt bord Og du er jo så kreativ, så det må du kunne

Anmeld

13. september 2013

MorDk

Miss-86 skriver:

Jeg har samme tanker som dig - Når vi EN dag får børn!

Jeg har også nogle dyre pynteting (lysestager, urtepotter, vaser) og dem er jeg lidt øm overfor! Såå de må bare i en højde der ikke er tilgængelig for små børn.

Men jeg forstår dig 100%
Mht. dit sofabord, kan du ikke shine det up, på en eller anden måde?
Ved jo ikke hvad det er lavet af, men evt. male det.. Lakere, eller andet? Så du får følelsen af et nyt bord Og du er jo så kreativ, så det må du kunne

Det må jeg prøve at se på  Men ved bare ikke helt hvad jeg skulle gøre med det hihi

Anmeld

13. september 2013

Miss-86

MorDk skriver:

Det må jeg prøve at se på  Men ved bare ikke helt hvad jeg skulle gøre med det hihi

Ja, måske der er noget du kan gøre 

Anmeld

13. september 2013

_-Kathrine-_

Ham på 2,5 år er kommet over "pil-finger-alderen", så har haft ting stående fremme et stykke tid, som han er totalt ligeglad med!
Nu er den yngste så begyndt at kravle og så fjerner jeg bare de ting jeg er lidt øm overfor - de kommer jo frem igen. Og ungerne SKAL være der...!
Har købt nyt sofabord og det bliver bare dækket over med en dækkeserviet, så vi kan stille ting på... Og så må jeg være opmærksom på hvis den lille skulle begyndte at bide i det... Uanset om jeg havde et ikeabord eller designerbord skal der ikke bides i det.. (som en anden også skriver, så skal børnene også lære at man skal behandle tingene pænt)

Anmeld

13. september 2013

_-Kathrine-_

.... Og der er både gylp og bræk og chokolade og ja you name it i vores sofa, men den er mørkegrå og lige til at tørre over...! Den er stadig pæn og god at ligge i, så at ungerne spilder i, tager vi altså ikke så tungt

Anmeld

14. september 2013

Thalia

Vi har 3 børn i alderen fra 1 til 6 år, og alt hvad der har værdi i vores hjem kan gå på 2 ben.

Vi har ingen dyre nips og møbler og intet passer sammen.  Men der er rent og ryddeligt for det meste, i hvert fald i vores fælles områder. 

Anmeld

14. september 2013

Sabina92

Jeg har dyre møbler designer ting osv. Har aldrig ejet et børnegitter eller kravlegård (: ungerne har aldrig smadret noget. Og skulle det ske køber jeg bare noget nyt (: ski med det, vi skal jo alle være her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.