Er det for sent ? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2013

norenberg

Hvad venter du på...igang i en fart...og lad folk tænke hvad de vil...og som man siger man fortryder ikke de børn man får....rettere de børn man ikke fik...held og lykke håber hurtigt der er gevindst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym da jeg faktisk har det lidt skidt med det her.. 

Sagen er den, at jeg for to år sidenblev skildt, og manden jeg var sammen med ønskede ingen børn Så det fik vi selvfølgedig ikke . 

han finder sig så elskerinde, og de havde åbenbart været sammen længe da hun kontakter OS og fortæller at hun er gravid med min mands barn.. På dette tidspunkt er min mand 50, og han vælger til sidst at være hos hende og barn ( moren er 29 ) . 

Så sad jeg der, alene, og følte mig noget så forrådt.. 

Jeg finder heldigvis en ny kæreste ret hurtigt, vi er begge 38, Og vi vil rigtig gerne have et barn (han har tre dejlige unger med tidligere kone, men vi vil bare rigtig gerne have en sammen) 

men jeg er virkelig bange for hvad folk måske vil tænke, for bliver jo gammel mor.. Er nok ihvertfald 40 inden baby kommer. 

Så vil lige høre, hvad tænker i? Er det for sent? Er det synd for barnet? 

Al feedback modtages med taknemmelighed. 

Nej, jeg synes ikke det er for sent 

Anmeld

11. september 2013

LMX

Nej det synes jeg overhovedet ikke er for sent.

Lykke til med projektet

Anmeld

11. september 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg for to år sidenblev skildt, og manden jeg var sammen med ønskede ingen børn Så det fik vi selvfølgedig ikke . 

han finder sig så elskerinde, og de havde åbenbart været sammen længe da hun kontakter OS og fortæller at hun er gravid med min mands barn.. På dette tidspunkt er min mand 50, og han vælger til sidst at være hos hende og barn ( moren er 29 ) . 

Jeg finder heldigvis en ny kæreste ret hurtigt, vi er begge 38, Og vi vil rigtig gerne have et barn (han har tre dejlige unger med tidligere kone, men vi vil bare rigtig gerne have en sammen) 

men jeg er virkelig bange for hvad folk måske vil tænke, for bliver jo gammel mor.. Er nok ihvertfald 40 inden baby kommer. 

jeg synes ikke det er for gammelt. barnet vil stadig få mange gode år med dig og farmand, og mange når de 40 inden lykken tilsmiler dem for enten 1 eller 2 gang. go for it 

Anmeld

11. september 2013

modesty

Anonym skriver:

Det er da ligemeget hvad andre tænker. 

Jeg kan tælle mindst fem kvinder i min omgangskreds der har fået børn da de var over de 40. De klarer det helt fint ;-)

Anmeld

11. september 2013

Mortilxx

Jeg synes uanset din alder, så skal du da også have chancen for at være mor, ligesom mange andre.. Hvis du gerne vil og føler det er det rigtige, så er det ligegyldigt hvad alle andre synes og tænker, for det er jer det handler om og ingen andre :-)

Anmeld

11. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Du er bestemt ikke for gammel til, at få børn og helt ærligt - hva så hvis du når, at blive 40 år. Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have et barn - så "go for it".

Jeg er gudmor til en dejlig dreng, hvis mor lige var blevet 40 år, da han kom efterfølgende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.