Er det for sent ? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
26 svar
8 synes godt om
11. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg skriver som anonym da jeg faktisk har det lidt skidt med det her.. 

Sagen er den, at jeg for to år sidenblev skildt, og manden jeg var sammen med ønskede ingen børn Så det fik vi selvfølgedig ikke . 

han finder sig så elskerinde, og de havde åbenbart været sammen længe da hun kontakter OS og fortæller at hun er gravid med min mands barn.. På dette tidspunkt er min mand 50, og han vælger til sidst at være hos hende og barn ( moren er 29 ) . 

Så sad jeg der, alene, og følte mig noget så forrådt.. 

Jeg finder heldigvis en ny kæreste ret hurtigt, vi er begge 38, Og vi vil rigtig gerne have et barn (han har tre dejlige unger med tidligere kone, men vi vil bare rigtig gerne have en sammen) 

men jeg er virkelig bange for hvad folk måske vil tænke, for bliver jo gammel mor.. Er nok ihvertfald 40 inden baby kommer. 

Så vil lige høre, hvad tænker i? Er det for sent? Er det synd for barnet? 

Al feedback modtages med taknemmelighed. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

esioul

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg for to år sidenblev skildt, og manden jeg var sammen med ønskede ingen børn Så det fik vi selvfølgedig ikke . 

han finder sig så elskerinde, og de havde åbenbart været sammen længe da hun kontakter OS og fortæller at hun er gravid med min mands barn.. På dette tidspunkt er min mand 50, og han vælger til sidst at være hos hende og barn ( moren er 29 ) . 

Jeg finder heldigvis en ny kæreste ret hurtigt, vi er begge 38, Og vi vil rigtig gerne have et barn (han har tre dejlige unger med tidligere kone, men vi vil bare rigtig gerne have en sammen) 

men jeg er virkelig bange for hvad folk måske vil tænke, for bliver jo gammel mor.. Er nok ihvertfald 40 inden baby kommer. 

Synes bestemt ikke 38 er for sent. Det skal ikke holde dig tilbage for at få dit ønske opfyldt. Klø på

Anmeld

11. september 2013

asff

Anonym skriver:

Hvis du er klar nu, så synes jeg ikke det er for sent nej Men du skal være helt ligeglad - det er jeres beslutning

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Synes bestemt ikke 38 er for sent. Det skal ikke holde dig tilbage for at få dit ønske opfyldt. Klø på

Problemet er jo mest at jeg jo er meget tæt på 39, og så er jeg 40 inden baby kommer.. 

Havde jeg bare været 35, så var der slet ikke tvivl  

Anmeld

11. september 2013

Lukas&Liam<3

Synes ikke i er for gamle. Men måske på grænsen. Og alligevel ikke. Kunne forstå hvis du havde børn i forvejen. Men når du nu sådan ønsker dig et barn kan jeg sagtens forstå dig

Anmeld

11. september 2013

esioul

Anonym skriver:

Problemet er jo mest at jeg jo er meget tæt på 39, og så er jeg 40 inden baby kommer.. 

Havde jeg bare været 35, så var der slet ikke tvivl  

Synes stadig ikke det er for sent.

Hvis man har overskud og mod på det, ser jeg ingen forhindring i det.

Kender en der fik barn som 43 årig, og han har det altså helt fint og lider ingen nød

Anmeld

11. september 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Personligt synes jeg det er for sent. Min smertegrænse er 35 år.

Men jeg forstår dig godt! Nogle gange får man jo bare nogle nye drømme, når man får en ny kærlighed ind i sit liv.

I skal da selvfølgelig have et barn, hvis I ønsker det. Ellers vil I fortryde.. Og ærlig talt. Skid da hul i hvad andre mener

Anmeld

11. september 2013

B&J

ved du hvad du har fundet dig en ny mand og ny start self skal i have en dejlig baby sammen

Anmeld

11. september 2013

Elgaard73

Jeg syntes ikke at det er for sent. Fik selv min søn som 38 årig (var så ikke planen, men det tog 6 år i fertilitetsbeh. at lave ham)

Det er begrænset hvad jeg har fået af fordømmende kommentarer, og dem jeg har fået, har jeg bare rystet på hovedet af. Det er jo bare folk's uvidehed der taler. Tror såmænd at mødre i alle aldre får nogle negative kommentarer på forskellige ting en gang imellem. Det er livet altså for kort til at bekymre sig om.

Min eneste bekymring ved at blive gammel mor, er at der er en risiko for at min søn ikke er ret gammel, når jeg skal fra denne jord... Men på den anden side, vi ved jo aldrig hvornår vi skal herfra...Jeg mistede selv min mor til kræften, da jeg ikke var forholdsvis ung. Så man ved jo aldrig hvornår det sker. Det må bare være min fornemmeste opgave (ligesom alle andre forældre's) at forberede min søn så godt så muligt, til at han skal ud og færdes på egen hånd i vores store verden.

Jeg syntes bestemt at du skal gøre det, hvis det er det du ønsker. Pyt med hvad andre tænker.

Anmeld

11. september 2013

Xolia

Anonym skriver:

Jeg synes du skal gå i krig :-)

Ja, nogle forældre er "gamle" - jeg er ikke selv en af dem, men din alder er næsten mere normal i mine børns klasse end jeg er :-) Og når nu din kæreste gerne vil, så synes jeg du skal få opfyldt din drøm.

-Xolia-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.