Er det for sent ? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym da jeg faktisk har det lidt skidt med det her.. 

Sagen er den, at jeg for to år sidenblev skildt, og manden jeg var sammen med ønskede ingen børn Så det fik vi selvfølgedig ikke . 

han finder sig så elskerinde, og de havde åbenbart været sammen længe da hun kontakter OS og fortæller at hun er gravid med min mands barn.. På dette tidspunkt er min mand 50, og han vælger til sidst at være hos hende og barn ( moren er 29 ) . 

Så sad jeg der, alene, og følte mig noget så forrådt.. 

Jeg finder heldigvis en ny kæreste ret hurtigt, vi er begge 38, Og vi vil rigtig gerne have et barn (han har tre dejlige unger med tidligere kone, men vi vil bare rigtig gerne have en sammen) 

men jeg er virkelig bange for hvad folk måske vil tænke, for bliver jo gammel mor.. Er nok ihvertfald 40 inden baby kommer. 

Så vil lige høre, hvad tænker i? Er det for sent? Er det synd for barnet? 

Al feedback modtages med taknemmelighed. 

For mig ville det være for gammelt men det er ikke fordi jeg tænker dårligt om mødre i den alder så klø da på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

Swerg

Lev din drøm !! 

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

Er rigtig glad for at så mange ser positivt på det :')  

Anmeld

11. september 2013

FruK

Det er da ikke for sent!

Jeg fik min datter kort før min 39 års fødselsdag, og ved endnu ikke om vi skal have flere.

Det er der andre grunde til - men jeg har slet ikke overvejet, om det skulle være for sent. Det er jo et spørgsmål om, hvordan man selv føler sig. 

I dag er der masser af mennesker der får børn når de er over 40, det er slet ikke noget særsyn. 

Anmeld

11. september 2013

Ciss

Livet bliver ikke altid som man planlægger det eller tænker sig det.

Man må tage imod lykken og mulighederne, når man får dem.

Jeg synes ikke, det er for sent. Det er efter gennemsnittet, men ikke mere ekstremt, end dem, som får børn, når de er 18. Det er bare i den anden ende af skalaen.

Om man bliver gode forældrer drejer sig ikke bare om alder, og man kan blive en god mor både som helt ung og som såkaldt gammel mor.

Bagsiden er jo, at man får 20 år mindre sammen, end man ville have fået, hvis man havde fået barnet, da man var 20 år, men som sagt går ting ikke efter et skema i livet, og jeg synes, det bliver forkert at lade være med at få ønskebarnet, bare fordi man er lidt ældrer end gennemsnittet. Du er jo stadig inden for produktiv alder, så der er jo intet unaturligt i det, og ganske mange får børn, når de er 40.

Anmeld

11. september 2013

SjeBets

Sæt i gang, siger jeg bare, i dag er 40 ikke gammelt som det var for 20 år siden, 

Jeg var/ er selv ung mor, og er datter af en ung mor, som dog fik den sidste da hun var knap 38, og hun er faktisk mere jævnalderene med min søsters klassekammeraters forældre end hun nogen sinde var med mine, jeg var faktisk ret ked af det som barn, at mine forældre ikke havde så meget tilfælles med mine kammeraters forældre, men jeg kan selv føle det nu, min den ældste der er jeg klart den yngste, min næste der er jeg mere jævnalderene, men dog slet ikke den ældste. Og nu venter jeg nr 3 som så er en efternøler da det snart er et årti siden jeg fik den sidste, så er også i 30ërne, og synes slet ikke jeg er gammel, og hvis vi ikke havde så mange skulle det ikke genere mig at få en igen senere.

Anmeld

11. september 2013

camilla10

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg for to år sidenblev skildt, og manden jeg var sammen med ønskede ingen børn Så det fik vi selvfølgedig ikke . 

han finder sig så elskerinde, og de havde åbenbart været sammen længe da hun kontakter OS og fortæller at hun er gravid med min mands barn.. På dette tidspunkt er min mand 50, og han vælger til sidst at være hos hende og barn ( moren er 29 ) . 

Jeg finder heldigvis en ny kæreste ret hurtigt, vi er begge 38, Og vi vil rigtig gerne have et barn (han har tre dejlige unger med tidligere kone, men vi vil bare rigtig gerne have en sammen) 

men jeg er virkelig bange for hvad folk måske vil tænke, for bliver jo gammel mor.. Er nok ihvertfald 40 inden baby kommer. 

Jeg er 40 og gravid med vores andet barn. Vores ældste er 2 et halvt. Til første jordemorsamtale sagde jordemoren, at ældre forældre ofte bliver gode forældre, fordi de har karierre mv på plads. Selv er jeg overbevist om, at der er fordele og ulemper både ved at være yngre og ældre forældre. Vi nyder de fordele, der er, og lever med ulemperne, som at det fx er lidt hårdere at være gravid, når kroppen ikke er helt ung længere 

Anmeld

11. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Absolut noget pjat - hvis jeg kan, kan du også.
Faktisk ligner en del af din historie min, skriv evt. en privat besked

Anmeld

11. september 2013

Faith

Go for it!!!! Helt sikkert.

Anmeld

11. september 2013

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

du skal ikke lade alderen være et problem for at få det i ønsker jer, 

kan kun sige at efter min mor og far gik fra hinanden har min far fået to børn med hans nye kone og hun var 35 med den første og 40 med den næste og det syns jeg bare er fedt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.